Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Satunnaista hauskanpitoa kauniille naiselle  (Luettu 930 kertaa)

Poissa PapaBuljo

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
Satunnaista hauskanpitoa kauniille naiselle
« : eilen kello 09:40:40 »
Tuossa joku aika takaperin bongasin ilmon naapurisivuilta, ja eilen tuossa ajattelin sadepäivän lohduksi kaipaavani hetken hupia, ja sitähän häneltä sai!
Kaunis blondi nainen, kivasti vähän tatuointeja, todella lämmin vastaanotto, heti annettiin halauksia ja suudelmia. Puolentunnin aila, joten hypättiin melko suorasti sängyn puolelle, siellä sai lämmitellä hellin kosketuksin sekä molemminpuplisin suullisiin nautinnoin, kunnes sitten ryhdyttiin itse hommiin, takaapäin tietenkin että sai ihastella ja puristella pakaroita.

5/5, ehdottomasti käyn uudestaan
Keli oli sateinen ja nalli napsahti ukkosjumalten voimalla samalla kun salamat iskevät taivaalta

Poissa Matapio

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Satunnaista hauskanpitoa kauniille naiselle
« Vastaus #1 : eilen kello 12:43:44 »
Hassumpi juttu tai onko yhteensattuma, kun tämä arvostelu on kirjoitettu niin kyseisen ”naisen” ilmoitus on päivitetty viisi minuuttia myöhemmin 😂 Vahva veikkaus että on sama ”nainen” täällä kirjoitellut itsestään kun on luonut feikki ilmoituksen naapuriin joka on jo kuukausia 😂

Poissa JuliaK

• Sr. Member
  • Galleria (20)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #2 : eilen kello 13:25:06 »
^meinaatko että PapaBuljo on neljä vuotta ootellut tilaisuutta😂

Rohkenisin kyllä väittää ettei epäilyksesi pidä paikkaansa
Lipstick on your dipstick

Kts.kalenteri

Poissa Teroo

• Jr. Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #3 : eilen kello 13:40:36 »
^meinaatko että PapaBuljo on neljä vuotta ootellut tilaisuutta😂

Rohkenisin kyllä väittää ettei epäilyksesi pidä paikkaansa

Ei kannata välittää tuon Matapion kommenteista. Papabuljon lisäksi hän väittää että minä, Markku, Jasu ja mjl olemme kaikki yksi ja sama henkilö 🙂.
« Viimeksi muokattu: eilen kello 14:07:07 kirjoittanut Heikki Koo »

Poissa knaffex

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : eilen kello 16:34:22 »
Tuossa joku aika takaperin bongasin ilmon naapurisivuilta, ja eilen tuossa ajattelin sadepäivän lohduksi kaipaavani hetken hupia, ja sitähän häneltä sai!
Kaunis blondi nainen, kivasti vähän tatuointeja, todella lämmin vastaanotto, heti annettiin halauksia ja suudelmia. Puolentunnin aila, joten hypättiin melko suorasti sängyn puolelle, siellä sai lämmitellä hellin kosketuksin sekä molemminpuplisin suullisiin nautinnoin, kunnes sitten ryhdyttiin itse hommiin, takaapäin tietenkin että sai ihastella ja puristella pakaroita.

5/5, ehdottomasti käyn uudestaan
Keli oli sateinen ja nalli napsahti ukkosjumalten voimalla samalla kun salamat iskevät taivaalta

Kiitos rapsasta!
Tuleeko useastikin kokeiltua näitä ilmoituksia ilman kuvia?

Poissa Matapio

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #5 : eilen kello 16:51:54 »
Teroo vastasi sujuvasti tähän itsekin jo, tosin epäilin että kolme noista Teroo nimimerkeistä olisi saman henkilön tai siis tuon Teroon luomia, joten ehkäpä tämä vanhakin on kun on pari muuta vanhaa vielä jemmassa 😅
Mutta uskokaa ihan mitä itse haluatte, oli vaan sopiva ilmoituksen uudistus kun viisi minuuttia aiemmin tuli kyseisestä ”naisesta” rapsaa 😅

Poissa Teroo

• Jr. Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #6 : eilen kello 18:32:51 »
Teroo vastasi sujuvasti tähän itsekin jo, tosin epäilin että kolme noista Teroo nimimerkeistä olisi saman henkilön tai siis tuon Teroon luomia, joten ehkäpä tämä vanhakin on kun on pari muuta vanhaa vielä jemmassa 😅
Mutta uskokaa ihan mitä itse haluatte, oli vaan sopiva ilmoituksen uudistus kun viisi minuuttia aiemmin tuli kyseisestä ”naisesta” rapsaa 😅

Ehkä nyt sinun kannattaisi lopettaa, ennen kuin teet itsestäsi isomman pellen. Mutta enempää en jaksa kanssasi päätäni hakata seinään. Minun puolestani voit uskoa vaikka että minulla on kaikki saitin nimimerkit, itse asiassa kirjoitan myös sinun puolesta🙂👍.

Poissa Runk-Kari

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #7 : eilen kello 20:25:34 »
Vahva suositus tälle myös täältä. Upea,lämmin nainen.