Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Lixxez  (Luettu 135 kertaa)

Paikalla Arzi

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Lixxez
« : Elokuu 15, 2026, 19:09:40 »
Onko mitään kokemuksia? Hieman vaikuttaa siltä että pyritään vain ottamaan rahat pois kolikkoja kauppaamalla. Vai onko tuolla aitoja profiileja (ketä esim.?)?

Paikalla Arzi

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lixxez
« Vastaus #1 : tänään kello 04:30:07 »
Oma kokemukseni tähän asti: jokainen joka on ottanut yhteyttä ja jonka kanssa olen jutellut, on halunnut vain ja ainostaan jutella ja nimenomaa vain palvelun chatissa. Juttelua yritetään edistää kysymyksillä ja pienillä provosoinneilla.

Minulla ei ole kuvallista profiilia ja silti yhteydenottoja tulee naisilta paljon, poikkeuksellisen paljon verrattuna muihin palveluihin. Liian hyvää ollakseen totta.

Jokainen viesti maksaa "kolikkoja" ja yhteen viestiin menee 40 kolikkoa. N. 100-200 kolikkoa on ensialkuun helppo saada mutta sen jälkeen pitäisi alkaa maksamaan kolikoista jotta voisi jatkaa viestittelyä edes jotenkin järkevästi.

Vastaukset viesteihin tulevat tosi nopeasti vuorokauden ajasta riippumatta. Poikkeuksellista sekin.

Sanoisin siis että ainakin ne jotka ovat minun kanssani "jutelleet" ovat feikkejä. En tietenkään pysty todistamaan että kaikki olisivat. En aio maksaa palvelulle mitään ja katsotaan josko joku oikea profiili löytyisi tienaamieni kolikkojen avittamana.

Paikalla Arzi

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lixxez
« Vastaus #2 : tänään kello 04:47:36 »
Näyttääpä löytyvän englanninkielistä arviota sivustosta ja se on murskaava. Feikki koko palvelu.