Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Bella Cosa lopetti, mihin katoaa Turun erotiikkaliikkeet?  (Luettu 590 kertaa)

Poissa LunaCoyote

• Jr. Member
  • Galleria (12)
  • ** Piristää muiden päivää
Harmittaa, kun Bella Cosa lopetti. Oli minun suosikki kivijalkamyymälä alalla täällä. Ootteko kuulleet, miksi Bella Cosa lopetti (varmaan siis konkurssi, mutta utelias kun olen)? Siirtyikö toiminta johonkin? Saman tyylistä / yhtä suurta liikettä ei enää Turussa ole.

Useimmat varmasti tilaa verkosta tuotteet, mutta on mukava saada myös palvelua liikkeessä suoraan heiltä, jotka tietää tuotteet parhaiten.
Pitääkö tässä pistää uusi putiikki kohta pystyyn.

Tietääkseni täällä on myös muutama BDSM-varustautunut vuokrattava tila. En ole vielä niitä katsastanut, koska kaupallinen toiminta niissä kielletään useimmiten tiukasti.
📍Turku, paikallinen ja aktiivinen. Usein myös pk-seudulla.
⛓🖤😈 Akateeminen kinky, alalla vuodesta 2021. Suomalainen gootti BBW. Palvelen myös englanniksi. Kuva: Misguided Viking media x Lunadecoyote ARTS TMI. 2026.

Poissa Meaxx

• Hero Member
  • Galleria (13)
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Bella Cosa lopetti, mihin katoaa Turun erotiikkaliikkeet?
« Vastaus #1 : eilen kello 15:00:55 »
Sama järkytys! Olin menossa kauppaan ja ihan vaan tsekkasin aukioloaikoja, no eipä sitten tarvinutkaan mennä. En löytänyt ainuttakaan kivijalkakauppaa Turusta, mihin olisin sen sijaan mennyt. Kyllä harmittaa. Tilaan itsekin verkosta mutta täydennyksiä olisin tehnyt.
Kuumempaa 🔥 tai pehmeämpää ❤️ menoa Raisiossa arkipäivisin! Ps. 10min Turusta!

Poissa jagge

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : eilen kello 20:01:22 »
Viime sunnutain TS:ssä oli juttua, että Bella Cosan lopetettua XXX Paradise on ainoa kivijalkaliike Turussa, jossa myydään seksivälineitä.

Tuossa jutussa sanotaan, että pelkällä seksivälinemyynnillä ei enää pitkälle pötkitä kun ihmiset tilaa näitä verkosta tai ostaa Prismasta ruokaostosten yhteydessä. Itse en kyllä ole perillä Prisman tarjonnasta, mutta ainakin Wiklundin johtaja sanoo, että seksivälinekauppa on siellä kovassa nousussa. XXX Paradisessäkin on jonkin verran piristynyt myynti Bella Cosan lopetettua, mutta siellä on valttikorttina pääsymaksulliset elokuvahuoneet joiden avulla pää pysyy pinnalla.

Poissa Lift

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : eilen kello 20:34:54 »
Tosi harmi. Ollaan saatu paskaa palvelua XXX-paradisessa kun kävin vammaisen ystäväni kanssa siellä. Jatkossa turvauduttava vain nettiin näköjään.
"Se lentää korkeana kaarena ja lentää hirvittävän pitkälle" -Antero Mertaranta.

Poissa physiomama

• Full Member
  • Galleria (16)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #4 : tänään kello 16:38:29 »
Samanlainen kokemus ku Liftillä. Olin siellä käymässä ulkomaalaistaustaisen ystävän kaa niin en oo varma tervehdittiinkö meitä edes ja ilmeet oli sellaiset että ihmettelevät et mitä me siellä tehdään.

Lopuksi sit kuitenkin saatiin kurkata ilmaiseksi sinne videohuoneisiin. Tuli ihan horror leffa mieleen ku hämärä punertava valaistus ja sit yksitellen alkoi ovia avautumaan kun kuulivat naisen ääntä ja sit sainkin monta himokasta katsetta kuin saalistaja katsoo lihapalaa. Sanoin et nyt äkkiä pois täältä 😅
Kauneimmat missit tulee Turusta, ainakin 90-luvulla. Oma studio Turkkuses.
Aktiivinen monessa somessa 😉