Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Minulla on ongelmia seksielämä suhteen...  (Luettu 1001 kertaa)

Poissa Top G

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Minulla on ongelmia seksielämä suhteen...
« : Elokuu 04, 2026, 21:32:06 »
Kärsin posiitivisesta, mutta silti negatiivisesta ongelmasta.

Minulla on 24cm penis ja en saa naista. Naiset säikähtävät sen kokoa erektiossa, ja jos olen päässyt itse penetraatioon, niin nainen on usein keskeyttänyt aktin, sanomalla, että "se on liian iso".
Kaikkea on kokeiltu, esim. hyvää lämmittelyä ja liukuvoidetta mutta sekään ei tunnu riittävän.
Onko kohtalotovereita? Ottaisin senttejä pois, mutta se ei ole kirurgisesti mahdollista..
Hyviä suihinottoja olen kokenut, mutta juurikaan sen pidemmälle en ole päässyt.
Miten saisin itselleni hyvän ja normaalin seksielämän?

-VaLo
Vain paras on kyllin hyvää :)

Poissa namnam

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Minulla on ongelmia seksielämä suhteen...
« Vastaus #1 : Elokuu 05, 2026, 18:23:37 »
Mikä tässä on se positiivinen osa? Sori, oli pakko.

Poissa arsiharju

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : eilen kello 21:22:09 »
Maksullisen seksin suhteen ainakin varmasti on ongelmallista.

Itsekin olen hyvin varusteltu, pituutta pari senttiä vähemmän ko sulla mutta kortsut on kokoa 63.

Muutaman nihkeän tapaamisen jälkeen olenkin aikaa varatessa kohteliaasti kertonut olevani hyvin varusteltu ja kysynyt onko neidillä sopivia kondomeita. Ulkkari PT:t ovat tällöin kerran kerrasta viheltäneet pelin poikki.

Olisikin kiva kuulla saittilaisten mielipiteitä etiketistä, tulisiko mielestänne kookas varustus tuoda esille ajanvarauksessa? Käytännössä aika harva PT ilmoituksissaan tuo esille etteivät toivo isoja meisseleitä vierailulle.

Poissa PradBitt

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #3 : eilen kello 21:52:24 »
Maksullisen seksin suhteen ainakin varmasti on ongelmallista.

Itsekin olen hyvin varusteltu, pituutta pari senttiä vähemmän ko sulla mutta kortsut on kokoa 63.

Muutaman nihkeän tapaamisen jälkeen olenkin aikaa varatessa kohteliaasti kertonut olevani hyvin varusteltu ja kysynyt onko neidillä sopivia kondomeita. Ulkkari PT:t ovat tällöin kerran kerrasta viheltäneet pelin poikki.

Olisikin kiva kuulla saittilaisten mielipiteitä etiketistä, tulisiko mielestänne kookas varustus tuoda esille ajanvarauksessa? Käytännössä aika harva PT ilmoituksissaan tuo esille etteivät toivo isoja meisseleitä vierailulle.

Ei missään nimessä kannata etukäteen mainita, ammattilaisilla on kortsuja joka lähtöön ja varmuudeksi omat mukaan.

Sehän on just kiva läväyttää kalsareista tai suihkun jälkeen aisa esille. Tai iskeä se temmi pöydän kulmaan ja alkaa möristä, että kohta pannaan ja kunnolla :D

Jotkuthan jopa tommoisesta himoitsee, on jopa jätetty maksujutut väliin kokemuksen saamisen vuoksi.

Iso toimiva meisseli, kyllä siinä on hyvät lähtökohdat :behind:

Poissa MySweetMystery

• Full Member
  • Galleria (11)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #4 : tänään kello 11:26:28 »
Mulla on jäänyt mieleen joku YT podcast, jossa keskivertoa pidempi alan nainen naureskellen kertoi, että isona naisena hän tarvii ison miehen. Ja tarkoitti kyllä muutakin kuin pituutta 😅

Eli katselet jatkossa vain koripalloilijanaisia, jospa heidän anatomia olis sulle täydellinen vastapari 👌

Itse pt:nä handlaan kyllä paksutkin työkalut (vasta '72 on hankala). Ykkösportilla saattaa joutua varomaan pituuden puolesta.
💦💦  Squirt Queen Kuusamossa 15.-18.8.  💦💦

Poissa sannahunaja

• Full Member
  • Galleria (4)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #5 : tänään kello 12:10:20 »
^Tälleen itse pitkänä amatsoninaisena en pysty allekirjoittamaan väitettä, että keskivertoa pidempi nainen tarvitsisi ison kullin. Tai sitten olen vain muita keskivertoa pidempiä naisia tiukempi alakerrastani. Niin tai näin, sen tiedän etten haaveile jättimeisseleistä.

Aloittajan pulmaan hirmuisesti sympatiaa. Toivottavasti vielä kohtaat sinulle anatomisesti sopivan naisen, siviilissä tai palveluntarjoajien joukosta.
Hunajata sulle! Ks. kalenterista missä ja milloin 💋

Poissa Hupi

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #6 : tänään kello 13:52:39 »

Minulla on 24cm penis ja en saa naista. Naiset säikähtävät sen kokoa erektiossa, ja jos olen päässyt itse penetraatioon, niin nainen on usein keskeyttänyt aktin, sanomalla, että "se on liian iso".
Kaikkea on kokeiltu, esim. hyvää lämmittelyä ja liukuvoidetta mutta sekään ei tunnu riittävän.
Onko kohtalotovereita? Ottaisin senttejä pois, mutta se ei ole kirurgisesti mahdollista..

-VaLo

Kokeile vanhempaa kokeneempaa naista, ottaa varmasti mielellään sisään koko aisan ja osaa temput. :inlove:

Veikkaan että olet hakenut pientä siroa kokematonta petite tyttöä, niihin ei isompi kikkeli mahdu satuttamatta vaikka yrittäis tampata kuinka varovasti. :whipping:
Vaikka sormeen koskee voin silti koittaa.
Toisinaan sattuu päähän ja paljon.

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #7 : tänään kello 14:32:00 »

-VaLo

Kokeile vanhempaa kokeneempaa naista, ottaa varmasti mielellään sisään koko aisan ja osaa temput. :inlove:

Veikkaan että olet hakenut pientä siroa kokematonta petite tyttöä, niihin ei isompi kikkeli mahdu satuttamatta vaikka yrittäis tampata kuinka varovasti. :whipping:
Höpöhöpö...puolen metrin Wendigokulli sujahtaa helposti 145cm hoikkaan Aasialaiseen. Joskus jopa kuusi ukkoa hoitelee kimpassa ja kolme melaa samaanaikaan.

Pro on pro ja amatöörit selittää.
Laveerre on räppäri tosi kova...ja mikä vittu on se paratiisi.

Poissa Alpo

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #8 : tänään kello 15:59:35 »
Joo kyllä maailmassa ongelmia jos minkälaisia, näin meikäläisestä tuollainen ongelma tuntuisi siunaukselta ikänsä liian pienen kyrvän kanssa taistelleena minä jos kuka tiedän mistä puhun. :blowjob:

Poissa Viveca

• Hero Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #9 : tänään kello 16:14:14 »

Ei ole kyllä tämäkään varma ratkaisu. Vaikka oon vanha ja kokenut, niin ainakin mulle on murhamunat pahin painajainen.
*Rovaniemi to 13.-pe 14.8*

Poissa JuliaK

• Sr. Member
  • Galleria (20)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #10 : tänään kello 18:21:52 »
^samoilla linjoilla, ajettuja kilsoja on. Silti en edelleenkään oo mikään messuhalli, paksuus ei yleensä oo ongelma vaan pituus. Ikävää kun ottaa pohjaan ja sattuu
Lipstick on your dipstick

Kts.kalenteri