Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Parhaat taskuraketit  (Luettu 1036 kertaa)

Poissa Jaakko747

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
Parhaat taskuraketit
« : eilen kello 15:32:29 »
Kertokaapa parhaat, mieluiten semmoset jotka vieläkin keikkailee suomessa

Poissa Pepperjack

• Jr. Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Parhaat taskuraketit
« Vastaus #1 : tänään kello 01:00:52 »
Tuhma myy ehdottomasti :inlove: (tosin tällä hetkellä lomalla)

Milena  :inlove: (löytyy naapurista)

Tara  :inlove: (löytyy RE:stä)

Siinä kolme alle 160 senttistä kaunotarta, joita kaikkia voi vilpittömästi suositella.

Ulkkareista suosittelisin RE:n Eva (mustasydän symboli) Evaa, mutta hän ei myöskään ole tällä hetkellä Suomessa. Sillä mimmillä on aivan järisyttävät suulliset taidot  :blowjob:

Jos venytetään vähän, niin olen ymmärtänyt, että Veera Sinivuoresta myös kovasti pidetään. Jostain syystä en ole itse vielä saanut kunniaa tavata, mutta ehdottomasti on tutkaimessa  ;)

Epäilemättä unohdin useamman muunkin upeuden, mistä epäilemättä saan vielä selkääni  :whipping:

Poissa Tulli

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #2 : tänään kello 10:04:43 »
Tuhma myy ehdottomasti :inlove: (tosin tällä hetkellä lomalla)

Myylle minulta myös iso suositus
Todella hyvän näköinen ja lisäksi erittäin mukava
Tissit 😍

Poissa -Veeti-

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : tänään kello 11:07:51 »
Veera Sinivuori. Olen ennenkin tämän täällä tuonut esiin, mutta hän on tosi ihana, mulle aivan nappivalinta.

TuhmaMyy mun olisi tarkoitus päästä tapaamaan, toivottavasti kohta onnistuu.

Muutama muukin hyvä kokemus on matkan varrelta, esim. Turussa hotellioutcallia tekevä GoldenSiren/Littlemiss: soma ja ihana. Nooranen: jäi oikein kiva muisto. Raakel/Matrix: aivan huippu. Inari: tosi upea tapaaminen. Kaikkia näistä ei enää pääse tapaamaan, mutta suurinta osaa.

Poissa Jaakko747

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : tänään kello 19:53:23 »
Sinivuori kyllä kiinnostais, mutta tuo Tuhmamyy ei kun jotenki alitajunnassa on se että joku musta jättikulli sitä vetää paljaalla nii latistaa ainaki mun fiilikset

Poissa sosialisti

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #5 : tänään kello 20:05:15 »
Sinivuori kyllä kiinnostais, mutta tuo Tuhmamyy ei kun jotenki alitajunnassa on se että joku musta jättikulli sitä vetää paljaalla nii latistaa ainaki mun fiilikset

Oletko koskaan pysähtynyt miettimään kuinka monen värisiä jättikulleja on vedellyt paljaalla siviilielämän hupailuissa niitä kaikkia naisia, joita olet tämän harrastuksen piirissä tapaillut?

Mietipä sitä ensi kerralla, kun menet ulkkarin tai suomalaisen luokse oman kalusi kanssa panemaan parastasi :)

Poissa Pezku

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #6 : tänään kello 20:24:28 »

Nyt on taas päivän typerin kommentti  :P
Varatut vetävät vaimoaan paljaalla tai vaikka naapurin kuumaa naista. Tai muuta yhden illan juttua. Myy vaatii suojan jopa suuseksissä. Ja mistä me tiedämme kuinka moni pt on suhteessa? Osa myöntää osa ylläpitää illuusiota ”vapaasta” luodakseen asiakkaalle tunnelman. Eikä se meille edes kuulu mitä siviilissä tekevät. Jos menet kotimaiselle melko varmaa on vaatimus kortsusta. Myyllä suuseksisuoja. Ei suudelmia. Mikä on riski? Pienissä lukemissa liikutaan  ::)
Mistä me tiedämme montako oli se sitten mustaa tai valkoista tai minkä maalaista kyrpää muut hupakot ovat ottaneet? Tuntuu idioottimaiselta ostaa palvelua jos joutuu tällaista päässään pyörittää  :laught:

Poissa Blain

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #7 : tänään kello 20:30:32 »

Kyllä mä hiffaan tän.
En mäkään innostu mustien kanssa olleista naisista tai mustista naisistakaan.

Elän tyytyväisenä huonon ihmisen elämääni näistä ajatuksista huolimatta, joten turha niihin on enempää tarttua.
Veikkaan, että Jaakon kanssa sama homma.

Kiillotelkaa moraalikilpenne muualla kuin seksisivuilla. Täällä varsinkin jokaisella on mieltymyksensä.

Poissa Tulli

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #8 : tänään kello 20:31:16 »

Varmasti lähes jokainen pt saanut jättikullia, joko kumilla turkalta… siviilissä tai pokessa ilman.
Ei kannata sen takia jättää väliin
Tissit 😍

Poissa Blain

• Hero Member
« Vastaus #9 : tänään kello 20:37:07 »

Varmasti lähes jokainen pt saanut jättikullia, joko kumilla turkalta… siviilissä tai pokessa ilman.
Ei kannata sen takia jättää väliin

Avainsanat musta/paljaalla
« Viimeksi muokattu: tänään kello 20:38:56 kirjoittanut Blain »

Poissa FlamingSword

• Jr. Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #10 : tänään kello 21:33:01 »
Mulle tulee taskuraketista mieleen aina joku alle 160 cm pienikokoinen nainen, niin kuin 155 cm ja 45 kg paino. Eli suunnilleen sellaisia kuten Tuhma Myy :)

Veera tai Inari eivät ole taskuraketteja mielestäni vaan upean vartalon omaavia hoikkia ja timmejä alle 60 kg naisia. Tosi moni ulkomaalainen vähän pidempikin tyttö on saman painoinen, mutta ei niin hyvävartaloinen ja puuttuu vähän naisellisia muotoja ja lihasta :)

Paikalla STT

• Hero Member
« Vastaus #11 : tänään kello 21:51:38 »
Eikös Tuhma Myy ja Kingimpaler tehnyt vaan yhden anaali-kohtauksen? Kokeilin laittaa kuvan muistin virkistämiseksi, mut ilmeisesti se rikkoisi tekijänoikeuksia.