Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Prinsessanelli  (Luettu 1247 kertaa)

Poissa Amatööri

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
Prinsessanelli
« : Heinäkuu 29, 2026, 07:38:48 »
...:n puolella ilmoittelee tämmöinen nuori neito, onko kenelläkään minkäänlaisia kokemuksia?
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 30, 2026, 17:45:16 kirjoittanut Shark »

Poissa Mahtijulli

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Prinsessanelli
« Vastaus #1 : Heinäkuu 29, 2026, 07:48:39 »
Vastaili, mutta aina jotain ihme säätöä. Kik ei toimi, en nähny viestiä jne. Jos kävi, niin ois pitäny 15 min sisällä olla jo panemassa. Vedättäjä tai aito amatööri😀

Poissa kalumaakarii

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : Heinäkuu 29, 2026, 08:18:59 »
Verratkaa ilmoituksen ulkoasua, neidin mittoja, vapaita tapaamispäiviä, klubipäivityksiä, milloin on online käyttäjän koulutytto2002 kanssa jne. Taitaa olla sama kampe. :sheep:

Poissa Amatööri

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : Heinäkuu 29, 2026, 08:48:14 »
Aika paljon löytyy samaa. Ikä eri ja ilmoittavat asuvansa eri paikoissa.

Poissa zorrotorro1

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : eilen kello 21:19:35 »
En usko kyllä että on sama nainen. Koulutyttöä olen käynyt tapaamassa. Oli mukava kokemus hieman ujo nuori nainen jonka kanssa asiat sujui helposti ja oli hyvin mukana. NaapurinNelli taas sopi kanssani ajan kun kysyin seuraavana päivänä mihin tulen. Nelli ilmoitti että oli unohtanut perua ajan. Kysyin miksi niin sanoi ettei kiinnosta tavata minua, on kuulemma tarkka siitä ketä tapaa. No miksi sitten edes sopi tapaamisen. NaapurinNelli vaikuttaa tosiaan feikiltä.

Poissa knaffex

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #5 : eilen kello 22:32:12 »
En usko kyllä että on sama nainen. Koulutyttöä olen käynyt tapaamassa. Oli mukava kokemus hieman ujo nuori nainen jonka kanssa asiat sujui helposti ja oli hyvin mukana. NaapurinNelli taas sopi kanssani ajan kun kysyin seuraavana päivänä mihin tulen. Nelli ilmoitti että oli unohtanut perua ajan. Kysyin miksi niin sanoi ettei kiinnosta tavata minua, on kuulemma tarkka siitä ketä tapaa. No miksi sitten edes sopi tapaamisen. NaapurinNelli vaikuttaa tosiaan feikiltä.

Ei se viitsinyt tavata sinua kun sitte olis paljastunut että se on sama nainen...mulle se kävi ilmi kun samasta kikistä tuli vastaus kun sekä koulutyttö ja prinsessanelli oli pyytänyt mun kikkiä, niin tosiaan samasta kikistä tuli vastaus koilutytöltä ja prinsessanellillätä