Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mila Benedetti tosi timmi  (Luettu 985 kertaa)

Poissa sampsa100

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
Mila Benedetti tosi timmi
« : eilen kello 10:38:18 »
Mila Benedetti ilmoitus naapurissa, kuvat näyttävät uskomattoman hyvältä.  :weightlifting: :weightlifting:
onko kenelläkään kokemusta ?

Poissa Makkonen

• Full Member
Vs: Mila Benedetti tosi timmi
« Vastaus #1 : eilen kello 11:12:01 »
Mila Benedetti ilmoitus naapurissa, kuvat näyttävät uskomattoman hyvältä.  :weightlifting: :weightlifting:

Naapuri on "naapurisivu" josta bendettiäei löydy, tosiesko löytää.
Dirty old man

Poissa Bacardi

• Full Member
« Vastaus #2 : eilen kello 11:17:48 »
Minun makuuni luonnottomat mittasuhteet. Saatan epäillä kuvankäsittelyä.

Lantionympärys on järjettömän iso verrattuna vyötäröön.

Jotkut toki tykkää

Poissa Jonne29

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : eilen kello 14:30:01 »

Kävin kylässä Milalla. Kuvat ovat omat. Uskoisin iän myös pitävän paikkansa. Ei puhu englantia enkä minä espanjaa, mikä haittasi touhuja hieman. Silikonitissit ovat pehmeät, mutta arvet näkyvät. En kysynyt onko pyllyä muokattu jotenkin, vai miten on mahdollista, ettei vatsassa ole juuri lainkaan rasvaa ja pylly on iso. Luulen, että jos puhuisin espanjaa, olisi tapaaminen ollut parempi, sillä luulen Milan olevan mukava tyttö. Ihan mukava muisto jäi, mutta luulen etten silti mene uudelleen. Tunnin ajan otin, enkä saanut munaa pystyyn uudelleen vaikka sitä kyllä yritettiin. Ehkä odotukset olivat mulla liian kovat, sillä Milan kuvat aiheuttivat minullakin kuolan valumisen suusta.