Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Vaihda työsuoritus/tavara/tms seksipalveluun  (Luettu 134120 kertaa)

Poissa lothbroktku

• Newbie
  • Galleria (1)
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vaihda työsuoritus/tavara/tms seksipalveluun
« Vastaus #500 : Maaliskuu 23, 2026, 14:07:50 »
Pienet korjaus/fiksaus/asennus hommat kotiin tai autoon Turun seudulla vaihtuu palveluihin😊 Kysy lisää ihmeessä   :blowjob:

Puoti auki edelleen 😋

Poissa Viveca

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #501 : tänään kello 18:17:55 »
Tietojen siirto androidista androidiin niin, että sinä neuvot face to face ja puhelimet pysyy minun käsissä. Pakko saada hupakkoluuri vaihdettua. Tähän ei kelpaa, että ”voin yrittää”, vaan homma on oikeasti osattava 110%. Vaihtuu Jyväskylässä  :behind:. ja ensisijaisesti entuudestaan tutun asiakkaan kanssa.
@Kuusamo
Jyväskylä 14.4->

Poissa JämeräpartainenInsinööri

• Hero Member
  • Galleria (2)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #502 : tänään kello 19:48:02 »
Tietojen siirto androidista androidiin niin, että sinä neuvot face to face ja puhelimet pysyy minun käsissä. Pakko saada hupakkoluuri vaihdettua. Tähän ei kelpaa, että ”voin yrittää”, vaan homma on oikeasti osattava 110%. Vaihtuu Jyväskylässä  :behind:. ja ensisijaisesti entuudestaan tutun asiakkaan kanssa.

Tuo on aina tapahtunut minulla ihan automaattisesti. Androidista androidiin siis. Ainoana se, että whatsapp kannattaa avata siinä vanhassa, ennenkuin sammuttaa ja siirtää SIM-kortin uuteen.

Sitten vaan uusi päälle, saman SIM:in kanssa, ja kaiken pitäisi tulla, kunhan käytät samaa google accounttia kuin vanhassa.

Jos sinulla on WiFi kotona, jossa vanha kiinni, laita sama uuteen kanssa aluksi, ja vanha päälle siinä kun olet ottanut SIM:in siitä pois, niin sitten voi nopeutua / toimia paremmin.

Mutta, kaikki mihin google pääsee käsiksi (kontaktit, tekstiviestit, asennetut apit, ... pitäisi tulla itsestään. Muut (kuten Whatsapp tapauksessa) myöskin, kunhan niiden näkemä viimeinen tilanne on tarpeeksi tuore (sen takia whatsapp avaaminen ... ja jos siellä on joku valinta "backup":ista, niin se sitten).

Näin - tässä ohjeet etänä ilman todellista kontaktia - voit maksaa etänä, ilman todellista kontaktia, ajattele vaikka "Kiitos!" jos onnistui.

Ai niin, jos menee pieleen, laita vanha SIM takaisin vanhaan puhelimeen, et menetä mitään tietoja. Siinä tapauksessa ajattele "Vitun insinöörit, ei ne tiedä mitään!"

Poissa Viveca

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #503 : tänään kello 19:57:14 »
^Kiitos ohjeistuksesta. Mutta varta vasten laitoin, että face to face, koska en aio itse lähteä tuota hommaa ohjeiden perusteella tekemään. Aina tulee joku jumalan ongelma, mitä ei osaa itse ratkaista. Ja sit on jännän äärellä, häviääkö kaikki tiedot, ennen kuin jostain löytää jotain apua.
Eikä mulla ole hajuakaan, onko mulla mitään gooogle accounttia 🤔

Mä en oikeasti ymmärrä näistä mitään, joten on ihan turha laittaa ohjeita palautteella tai yv:lläkään.
« Viimeksi muokattu: tänään kello 20:02:21 kirjoittanut Viveca »
@Kuusamo
Jyväskylä 14.4->

Paikalla Kellopeliappelsiini

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #504 : tänään kello 20:12:42 »
^ Siinä se tuli - Vitun insinöörit ei ymmärrä
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Poissa JämeräpartainenInsinööri

• Hero Member
  • Galleria (2)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #505 : tänään kello 20:14:48 »
Eikä mulla ole hajuakaan, onko mulla mitään gooogle accounttia 🤔
...
joten on ihan turha laittaa ohjeita palautteella tai yv:lläkään.

On sinulla, koska sinulla on android puhelin, ellet sitten skipannut sen accountin luomista, mikä on aika hankalaa, koska sen tekemiseen ohjataan.
Jos on, sinulla on gmail sähköpostiosoite. Ja voit tarkistaa onko, avaamalla puhelimessasi googlen gmail sovelluksen. Accountti on sama kuin tuo.

Lukijoille tiedoksi: en ole ottanut yksityisviestillä yhteyttä, enkä ota. Enkä enempää tässä palautettakaan tule antamaan. (EDIT: paitsi allaoleva ;D)

EDIT: Tässä on tietysti muiden potentiaalisten avuntarjoajien hyvä tiedostaa, että vaikka tietojen siirtoon on olemassa menetelmiä, riippuen siitä miten asiat ovat, jos potentiaalinen avustettava ei itsekään tiedä, miten hänellä asiat nykyisessä puhelimessa ovat, eikä avustaja pääse käsiksi k.o. puhelimiin, tehtävä tulee olemaan varmastikin melko vaikea.

« Viimeksi muokattu: tänään kello 20:26:44 kirjoittanut JämeräpartainenInsinööri »

Poissa Viveca

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #506 : tänään kello 20:40:11 »
^Mulla ei ole sähköpostia ko. puhelimessa, koska en tarvi sitä siinä. Tämän enempää en tätä jatka näin, koska tiesin jo alunperinkin, että tämä on näin loppumaton saaga. Kiitos silti 😊

Joten hakusessa tyyppi, joka taitaa nämä asiat silmät sidottuina. Jos voisin, niin veisin liikkeeseen, mutta valitettavasti se ei sattuneesta syystä ole nyt vaihtoehto.
@Kuusamo
Jyväskylä 14.4->

Poissa velihopea

• Hero Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #507 : tänään kello 20:53:27 »
^ En halua olla ilkeä enkä puuttua tuohon puhelimenvaihtoprosessiin mitenkään.

Siltikään en haluaisi, että oikeat yhteystietoni jäävät yhtään mihinkään tämän alan myyjätyttösten luuriin, jonka hävittämiseen en voi vaikuttaa. Toki jos hupakko ampuu vanhan luurinsa haulikolla palasiksi ja lähettää siitä kuvan, voin uskoa asianmukaiseen hävitykseen.

Tuossapa yksi pääsyistä, miksi tieni eivät kohtaa Fonecta-tyttöjen kanssa. Vain prepaid käytössä ja sekä numero että luuri vaihtuvat tarvittaessa. Uusi puhelin ja prepaid aika ajoin ovat ns. marginaalikustannuksia tässä harrastuksessa.

Onnea Android-taisteluun :inlove: