Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Liana  (Luettu 984 kertaa)

Poissa bmw5

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Liana
« : Heinäkuu 23, 2026, 19:48:08 »
Seinäjoelle näyttäisi olevan tulossa taas. Kävin tämän Lianan luona viimeksi kun oli täälläpäin ja koen velvollisuudekseni kertoa muille kokemukseni. Menee heittämällä huonoimpien käyntien joukkoon. Kuvat ovat hänestä, mutta todella vanhoja ja on selvästi lihavampi nykyään. Sovitut palvelut eivät toteutuneet ja 5min päästä alkoi hoputus kuinka aikaa on enää jäljellä 5min. Muutenkin käytös oli epäasiallista. Lähtiessäni yritti jotain mielistellä siisteistä vaatteistani, mutta se ei tuota karmeaa käyntiä pelastanut. En voi suositella.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 23, 2026, 19:49:57 kirjoittanut bmw5 »

Poissa Telamurska

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Liana
« Vastaus #1 : Heinäkuu 24, 2026, 23:50:06 »

Poissa bmw5

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : Heinäkuu 25, 2026, 16:01:36 »
Jokainen voi ovella käydä toteamassa, että kuvat eivät ole tuoreita ja on lihavampi. Hän on myös estänyt arvostelujen antamisen ilmoituksessaan.

Poissa Markku

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : eilen kello 12:44:44 »
On ihan syystä estänyt arvostelut, itse olin jopa niin tyhmä, että kävin kaksi kertaa. Tosin käyntikerroista on jo jonkin verran aikaa. Kuvat ovat vanhoja ja eivätkä vastaa todellisuutta, painoa tullut aika paljon lisää. Pilluun ei saanut koskea. Lähettelee edelleen WA-viestejä, kun on tulossa paikkakunnalle. En todellakaan ole menossa tapaamaan.

Poissa Telamurska

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : eilen kello 22:19:23 »
Kuvien tuoreuteen en ottanut kantaa, kunhan totesin että oma olivat ja itse ainakin sain todella hyvää palvelua. Toki mitä olen muita rapsoja lukenut niin palvelualttius on aiemminkin vaihdellut paljon ja jotkut ovat saaneet ystävällistä palvelua ja toisilla mennyt liukuhihnalla.