Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kesäsäiden vaikutus lomakauden kysyntään  (Luettu 485 kertaa)

Poissa mattssonni

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
Kesäsäiden vaikutus lomakauden kysyntään
« : eilen kello 14:45:10 »
Tässä kun kesän säät seilaavat ja taas vaihdetaan huomenna viime viikon hellelukemista +14c vesisateisiin niin tuli mieleen aloittaa kesäketjuksi kokemusten ja näkemysten vaihto siitä, miten sää vaikuttaa palveluiden kysyntään kesä(loma)kaudella? Onko kysyntää enemmän lämpimän auringon jaksoilla vai koleampina sadejaksoina? Vai onko säillä kesäaikana vaikutusta lainkaan?
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa MariaEnkeli

• Sr. Member
  • Galleria (3)
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Kesäsäiden vaikutus lomakauden kysyntään
« Vastaus #1 : eilen kello 15:37:07 »
Mä en osaa sanoa kysyntään, joten vastaan ohi aiheen:Toivoisin että sadesäällä kysynyntä kasvaisi! Koska mun mielestä on mageeta panna kun sade ropisee ränneihin 😁 Siinä on sellanen oma hieman romanttinen fiiliksensä.
Hierontaa, hemmottelua ja seksiä Espoossa!

Poissa Viveca

• Hero Member
« Vastaus #2 : eilen kello 16:22:15 »
En muista tiedä, mutta ainakin mun kohdalla näkyy ihan selkeä vaikutus. Sadepäivinä, sen enempää kuin hirmuhelteilläkään (joita nyt onneksi ei ole tänä kesänä edes ollut) ei näy ristinsieluakaan. Siitäkään huolimatta, että kesähelteillä mun asunnossa on ilmastoinnin ansiosta miellyttävät +23 astetta. Joskus oon laittanut alehinnatkin sadepäiville, ei mitään vaikutusta, sen verran on sokerista porukkaa 😬

Lomakaudet vaikuttaa muutenkin. Koulujen talvi- ja syyslomien aikaan on hiljaista kuin huopatossutehtaalla. Ja näköjään tänä vuonna myös heinäkuu on kuollut, kun kesäkuussa vielä tuli asiakkaita ovista ja ikkunoista tuplamäärän normaalikuukausiin nähden.

^Mä nukuin la-su väli yön partsilla, kun vettä satoi. Vitsit, että oli ihanaa! 😍
« Viimeksi muokattu: eilen kello 16:24:22 kirjoittanut Viveca »

Poissa BigOnePlus

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : eilen kello 18:10:36 »
Hyvä tietää, että sateella hiljaisempaa  ;D

Oishan sekin kiva päästä panemaan vaikka katotetulle terassille ku ukkonen jyllää  :headbang: Eipä vaan taida löytyä moisia kämppiä muuta ku maaseudulta, jossa ei tarvi naapurin Merviä ja Marttia varoa

Poissa Viveca

• Hero Member
« Vastaus #4 : eilen kello 18:37:52 »
Mun luona onnistuu partsilla paneskelut, tätä on yhden vakkarin kanssa harjoitettukin joitakin kertoja 👌 Mistä tulikin mieleen, että ko. vakkaria ei olekaan hetkeen näkynyt 🤔 Toivottavasti tulee käymään, ennen kuin kelit viilenee.

Paikalla VelvetySweetie

• Jr. Member
  • Galleria (3)
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #5 : eilen kello 20:28:24 »
Aivan selkeästi huomaa yhteydenottojen määrästä yhtä hyvin kuin ikkunasta vilkaisemalla, että on hellettä. 😂 Viime viikolla olis yks päivä pitäny revetä neljään eri kaupunkiin, mutta joutui jokaiselle tarjoamaan ei oota kun aikaa kyselivät. Oli jo aivan muita suunnitelmia sovittuna. 😅
Palveluntarjoaja
Mäntsälä ja lähialueet