Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: RE: Anastasy  (Luettu 231 kertaa)

Poissa KallioKettu

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
RE: Anastasy
« : eilen kello 18:39:51 »
Taas on kettu pistänyt nenänsä sinne minne ei pitäisi. Tuntuu että oisko tässä kohta oppirahat maksettu. RE:stä löytyy tämä kusetus. Rapsasin jo sinne.

Huonoa

- oven avaa tatuoitu hoikka nainen. Ei ruma tai muutenkaan vastenmielinen mutta kuvan henkilö ja oven avaaja olisivat vierekkäin niin kuvassa on 10 ja oven avaaja on 6.
- sovittua naamapanoa ei saanut tehdä
- suihin otti pelkästään sängyssä siten että itse makasin. Jo toinen joka ei voi mennä polvilleen. Tässähän tuntee olevansa suuremman luokan pervo. Siviilisuhteissa en ole tähän törmännyt
- perseeseen sai panna vain lusikka-asennossa siten että nainen piti munasta kiinni. Käytänössä siis runkkasin itseäni hänen käteen. Noh kokemus sekin.

Itsellä meni aika nopeasti fiilikset. Koitin siinä sitten doggyssä lykkiä pilluun ja eukko huuteli jotain italiaksi. Varmaan että miksi tää kaveri jo laukea ;D . Paikassa ei ollut minkäänlaista ilmastointia joten totesin lopulta että ei tästä mitään tule. Eukko hoitin homman kädellä. Oli itse asiassa aika hyvä käsityö häneltä ottaen huomioon olosuhteet. En olisi itse kyllä itseäni loppuun asti runkannut.

Hyvää

- nainen oli ystävällinen ja juteltiin luontevasti
- suihkutila oli iso
- paikka oli aivan ytimessä kampissa

Mitä opin

- jos oven avaa joku muu kuin kuvien henkilö niin älä mene sisälle. Kusetus on jo alkanut joten ei se palvelu ole mistään kotoisin.
- vastaisuudessa sanon whatsapissa "Netissä on paljon kusetuksia. Jos et ole kuvien nainen niin sano suoraan niin ei hukata kummankaan aikaa."
- pitääkö tässä etukäteen kysellä että jos henkilö myy persettä niin voiko sitä lykkiä sitten doggyssä? Ja pitääkö etukäteen varmistaa että suihinotto hoituu myös polvillaan?
- kannattaa kertoa etukäteen tarkkaan miten haluaa ajan käyttää. Ei siis "suihinotto ja perseeseen pano" vaan esim. "aloita hitaasti kiihottamaan minua koskettamalla ja hitaalla suihinotolla". Sitten kun on fiiliksissä niin menee sen mukaan mitä haluaa tehdä.

Sää oli kuuma ja kampissa oli niitä markkinaheeboja myymässä lakua, fudgea ja ties mitä.

Paikalla Vikingo

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: RE: Anastasy
« Vastaus #1 : eilen kello 23:12:31 »
Ei saa tietenkään yleistää, mutta Italia tarkoittaa näissä hommissa yleensä Romaniaa, sikäli mikäli sillä on jotain väliä.