Henkkoht se on vähän siitä kiinni onko tietokoneen äärellä vai ei, kun ei vakituiseen 24/7 päivystä. Jos on, vastaus tulee heti, jos ei, niin se tulee sitten kun on. Mutta ei nyt mitään hapanta viestiä tulisi mieleen laittaa perään. Siitäkään huolimatta, että joskus ärsyttää tyyli, jossa 5 minuuttia viestin laittamisen perään laitetaan vielä "??".
Komppaan tätä, koska minullakaan ei ole mahd. olla vastaamassa viesteihin 24/7.
Osalla yht.ottajista tuntuu kuitenkin olevan niin kiire, että jos vastausta ei tule ihan heti, niin sitten tulee jo helposti liuta niitä ”mikset vastaa ?” -viestejä.
Osa pommittaa viesteillä jopa vuorokaudenajasta riippumatta.
Ihan kuin minulla ei saisi olla muuta tekemistä.
Noin on tapahtunut siitäkin huolimatta, vaikka olen joskus aiemmin ihan erikseen ilmoittanut, milloin en ole tavoitettavissa.
Yleensä vielä yht.ottoja tulee eniten juuri silloin, kun on tekemässä jotain aivan muuta.
Sitten kun olisi vaikka koko päivä aikaa vastata viesteihin (tätä tapahtuu kyllä harvoin), niin silloin ei välttämättä kukaan otakaan enää yhteyttä.
Lisäksi en yleensä voi monen asian summana tavata asiakkaita heti tai samana päivänä, kun yht.otto on tullut.
Siksikin tuo hötkyily on turhaa.
Keikoilla olen kuitenkin tavannut asiakkaita lyhyemmällä varoitusajalla.
Silloinkin on tullut huomattua, että osalle yht.ottajista jo vain tunti voi olla liian pitkä vastausaika.