Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: VV Jätkäsaaressa  (Luettu 1630 kertaa)

Poissa Jukka52

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
VV Jätkäsaaressa
« : Heinäkuu 06, 2026, 08:29:01 »
Naapurissa ilmoittelee nimimerkillä VV (tantric_therapist) bdsm henkisiä palveluita.  Kukaan käyny kokeilemassa? Muutama kuva näkyy olevan, niiden perusteella ihan nätti kasvoiltaan.

Poissa Juhixx70

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: VV Jätkäsaaressa
« Vastaus #1 : eilen kello 19:15:33 »
Hei, itse myös kiinnitänyt huomion ilmoitukseen. Kun palailen lomalta, niin tarkoitus kyläillä. En tiedä onko liian raju aloittelijalle?

Poissa Juhixx70

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : eilen kello 19:16:24 »
Itsekkin siis aloittelija tällä saralla

Poissa Tyler

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #3 : eilen kello 23:02:01 »
Kaunis kuvien perusteella, kiinnostava tapaus kieltämättä. Mutta ei siinä mun muistaakseni mitään bdsm:ään viittaavaa sanottu. Otan yhteyttä ja jos tulee tapaaminen niin tietty raportoin sen teille.
Ei ole olemassa ruumiillista kipua, josta sielu ei hyötyisi.

Poissa Cardea

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : tänään kello 00:16:40 »
Olkaa varovaisia tämän kanssa. On toki mahdollista että olen asian suhteen väärässä, mutta tämä tapaus vaikutti etenkin jälkikäteen niin erikoiselta että saatoin väistää jonkinlaisen luodin.

Viime viikolla oli tarkoitus lähteä TS-pimun hoiviin, mutta vaikka odottelin useamman tunnin niin ei tullut mitään vastausta niiltä, joita olisin halunnut mennä tapaamaan. Noh, back up plan käyttöön ja laitoin otsikon mirkulle viestiä ja saatiin hinnat ja palvelut sovittua.

Olin steissillä ja sanoin että voin saapua 45min päästä paikalle. Pyysi saada livesijainnin päälle WA:sta, jotta olen aito. Ei ongelmaa, kerroin missä olen ja laitoin jaon hetkellisesti päälle ja kysyin että riittääkö tämä? Muikkeli sanoi olevansa seuraavan puoli tuntia varattuna ja sanoin että ei ongelmaa, käppäilen sinne päin. (Elättelin koko ajan toiveita että em. pimuista toinen vastaisi niin voisin vaihtaa lennosta sinne).

Puolisen tuntia myöhemmin olin Clarionin kohdilla menossa, kun tuli jälleen viesti että laitatko livesijainnin päälle? Laitoin sijainnista kuvan ja sanoin että olen muutaman minuutin päästä siellä. Vastaukseksi tuli vain että mikset laita livesijaintia? En vastannut mitään vaan ilmoitin 5 minuuttia myöhemmin että olen paikalla ja tarviiko daami aikaa valmistautua. Tässä vaiheessa alkuperäisestä viestistä on kulunut aikaa 35 minuuttia ja sovittuun tapaamisaikaan on 10 minuuttia (ja edellisen asiakkaan aika on loppunut 5 minuuttia sitten.)

Tämän jälkeen seison rapun edessä H. Moilasena noin 15 minuuttia odottaen mitä tapahtuu, kunnes kysyn että mikä meininki. Vastaukseksi tulee että ”I got booked?”. Hämmennys on melkoinen, etenkin kun tiedän ettei näin edes ole voinut käydä kun olen päivystänyt rapun edessä koko ajan eikä ketään ole mennyt sisään tai tullut ulos. Kysyin että eikö me juuri sovittu että tulen ajankohtaan x? Vastaus oli että voisin tulla puolen tunnin päästä uudelleen.

Tässä vaiheessa viestit poistoon ja ko. potilas estolistalle. Tämä oli samalla ensimmäinen kerta itselleni, kun tässä harrastuksessa tehdään oharit ja treffejä on takana 100+.

Tulipa kirjoitettua pitkä viesti ja kuten totesin niin mahdollista, että olen asian suhteen väärässä mutta ensimmäinen fiilis tämän jälkeen oli että olikohan tässä kenties tarkoitus ryöstää turskalta rahat jotenkin? Ymmärrän sijainnin jaon vahvistustoimenpiteenä, mutta huoran ei kyllä tarvitse tarkkaa sijaintiani tietää 30min ajan ennen tapaamistamme.

Olimme vielä sopineet tunnin tapaamisen niin halutessaan olisi ollut helppo viedä kiimassa olevan turskan fyrkat (viis ruskeeta) liukuhihna-palvelulla mutta jostain syystä tämä ei selvästi ollut vaihtoehto. Jäi niin henmetin oudot fiilikset tästä, että ihan hetkeen ei varmaan tarvitse lähteä rapsaamattomien luokse onneaan kokeilemaan.