Helsingissä ilmoittelee suomalainen AssQueen. Nimensä veroisesti aivan mainiot persekuvat.
Onko hänestä kokemuksia? Kiinnostaisi saada hänet naamalleni.
Onko hänestä kokemuksia? Kiinnostaisi saada hänet naamalleni.
Uutiset:
markhakkinen23
Kelpo kaveri
Little seed
Kelpo kaveri
Cooppi
Kelpo kaveri
henkilö_m
Kelpo kaveri
Kuvat mitkä naapuri sivulla ei kerro millään tavalla koko totuutta, joo ässiä löytyy kyllä ja pyöreyttä on kyllä muuallakin. Suuri osa hampaista puuttuu ja hygienia ei parhaasta päästä, ikä on varmasti yli 40, itse suosittelisin kiertämään kaukaa tai no jokainen tyylillään.Moi. Mitä tarkoittaa suuri osa hampaista puuttuu? Onko päihteistä johtuvaa?
STT

Nauttii muiden arvostusta
Kuvat mitkä naapuri sivulla ei kerro millään tavalla koko totuutta, joo ässiä löytyy kyllä ja pyöreyttä on kyllä muuallakin. Suuri osa hampaista puuttuu ja hygienia ei parhaasta päästä, ikä on varmasti yli 40, itse suosittelisin kiertämään kaukaa tai no jokainen tyylillään.Moi. Mitä tarkoittaa suuri osa hampaista puuttuu? Onko päihteistä johtuvaa?
henkilö_m
Kelpo kaveri
Tämä ei varsinaisesti ollut vastaus mun kysymykseen, mutta on sillä tässä tapauksessa paljonkin väliä. Esimerkiksi luotettavuuden kannalta on merkitystä onko sattunut esimerkiksi jokin onnettomuus. Missikisoissa sillä ei liene merkitystä.Kuvat mitkä naapuri sivulla ei kerro millään tavalla koko totuutta, joo ässiä löytyy kyllä ja pyöreyttä on kyllä muuallakin. Suuri osa hampaista puuttuu ja hygienia ei parhaasta päästä, ikä on varmasti yli 40, itse suosittelisin kiertämään kaukaa tai no jokainen tyylillään.Moi. Mitä tarkoittaa suuri osa hampaista puuttuu? Onko päihteistä johtuvaa?
Onko sillä väliä, mistä ne johtuu?