Viikon päästä taas mennään!
Kesäpanetus taitaa olla huipussaan, kun gb alkaa olla täynnä ja mietittiinkin Reginan kanssa, että pitäisikö sitä vielä järkätä loppukesälle toinenkin gangbang...? Elokuun loppuun kenties? Kaksi aiempaa tapahtumaa on olleet tosi kivoja ja saimme hyvää palautetta niistä. 
Kertokaa toki vapaasti myös omia gb-kokemuksianne.
Kesäpanetus taitaa olla huipussaan, kun gb alkaa olla täynnä ja mietittiinkin Reginan kanssa, että pitäisikö sitä vielä järkätä loppukesälle toinenkin gangbang...? Elokuun loppuun kenties? Kaksi aiempaa tapahtumaa on olleet tosi kivoja ja saimme hyvää palautetta niistä. 
Kertokaa toki vapaasti myös omia gb-kokemuksianne.
