Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Neitonen imatra  (Luettu 212 kertaa)

Poissa tulijo

  • Newbie
  • Viestejä: 16
  • * Kelpo kaveri
Neitonen imatra
« : eilen kello 22:37:32 »
Romaani tyttö pyytää puolet varausmaksua :laught:

Poissa Kasvihuonekonsuli

  • Jr. Member
  • Viestejä: 82
  • * Kelpo kaveri
Vs: Neitonen imatra
« Vastaus #1 : tänään kello 07:35:35 »
Tämä tuntuu olevan heikäläisillä muotia,tietysti vanhusten kusettamisesta jää helpommin kiinni. Seksin ostajat kun tyypillisesti pitävät harrastuksensa salassa ja kärsivät nahoissaan. Tuleehan tilastotappio huonon tapaamisen muodossa kuitenkin, niin hukkaan heitetty raha siedetään. Itse en asioi heimolaisten kanssa missään asioissa. Työhommista on heistä riittävä kokemus.

Poissa Frankie

  • Newbie
  • Viestejä: 9
  • * Kelpo kaveri
Vs: Neitonen imatra
« Vastaus #2 : tänään kello 07:49:17 »
Kyselin myös ja sain aika kovan vastauksen:
”Puolet varausmaksuna omien kokemuksieni vuoksi ja ilman aikarajoitusta ilman kumia saa yms. ”
Harkitkaa kaksi kertaa kannattaako käydä!

Poissa Jäätelöauto

  • Full Member
  • Viestejä: 112
  • * Kelpo kaveri
Vs: Neitonen imatra
« Vastaus #3 : tänään kello 08:56:39 »
Kyselin myös ja sain aika kovan vastauksen:
”Puolet varausmaksuna omien kokemuksieni vuoksi ja ilman aikarajoitusta ilman kumia saa yms. ”
Harkitkaa kaksi kertaa kannattaako käydä!

Luuletko että pääsee edes tapaamiseen asti?
ÄLÄ edes harkitko etumaksua!!!
Liian suuri riski tulla kusetetuksi