Mihin tästä skenestä hävisi joskus 2000 luvun alussa meitä stadilaisia ilahduttaneet virolaiset parikymppiset opiskelijattaret?
En tiedä johtuiko siitä että silloin sitä oli nuorempi mutta parhaat kokemukset itselläni näiltä parikybäisiltä amatööri opiskelijoilta.
Nykyään tulee harvoin enää käytyä kun koko homma mielestäni pelkästään näitä konemaisen rutinoituja ammatti*uoria, missä se aitous ja epävarmuus?
Voi niitä aikoja…
En tiedä johtuiko siitä että silloin sitä oli nuorempi mutta parhaat kokemukset itselläni näiltä parikybäisiltä amatööri opiskelijoilta.
Nykyään tulee harvoin enää käytyä kun koko homma mielestäni pelkästään näitä konemaisen rutinoituja ammatti*uoria, missä se aitous ja epävarmuus?
Voi niitä aikoja…