Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Virolaiset opiskelijat  (Luettu 146 kertaa)

Poissa Waverunner

  • Full Member
  • Viestejä: 399
  • * Kelpo kaveri
Virolaiset opiskelijat
« : tänään kello 00:15:38 »
Mihin tästä skenestä hävisi joskus 2000 luvun alussa meitä stadilaisia ilahduttaneet virolaiset parikymppiset opiskelijattaret?

En tiedä johtuiko siitä että silloin sitä oli nuorempi mutta parhaat kokemukset itselläni näiltä parikybäisiltä amatööri opiskelijoilta.

Nykyään tulee harvoin enää käytyä kun koko homma mielestäni pelkästään näitä konemaisen rutinoituja ammatti*uoria, missä se aitous ja epävarmuus?

Voi niitä aikoja…


Poissa Anders

  • Full Member
  • Viestejä: 433
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Virolaiset opiskelijat
« Vastaus #1 : tänään kello 00:19:09 »
Ne parikymppiset virolaiset opiskelijat ovat nyt noita viisikymppisiä naapurisivuston virolaismammoja joita kyseinen sivusto on täynnä. Ei siinä, monet on aivan hyvin soivia pelejä edelleen.