Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kysymys  (Luettu 188 kertaa)

Poissa jani79

  • Newbie
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 15
  • * Kelpo kaveri
Kysymys
« : tänään kello 14:18:52 »
Löytyykö turusta taikka ympäristö kunnista ainutta palvelun tarjoajaa joka olis täysin naturel lookissa. Vituttaa noi posliinit ja haluu kunnon karvatussuu nuolla ja panna