Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Pattayan terveiset  (Luettu 170 kertaa)

Poissa Morjens

• Sr. Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Pattayan terveiset
« : tänään kello 12:00:39 »
Ei ole kummoista tarinaa kerrottavaa, kun vaimon talutusnuorassa menty, mutta nyt kun matkalle osui Pattaya, niin jotain oli keksittävä ja Ruotsi/Hollanti peli oli lähdettävä katsomaan.

Vaimo tosin sanoi että jos lähden, niin ei puhu koko loppuloman aikana minun kanssa. Sehän sopi, joten taksi alle ja matkaan.

Kiinnosti mennä saippuahierontaan, mutta kiinnosti myös mennä suikkaribaariin. Kova into oli myös panohommiin ja se pelikin kuumotti sen verran, että jätin soi 6 väliin ja etsin hieman rauhallisemman kulman, jossa screenit.

Baaritytöt tietysti kimpussa, muttei mitään ihmeellistä.
Sitten huomio kiinnittyi erääseen rauhalliseen ja hiljaiseen naiseen baarin kulmassa.

Välikahvit piti saada joten kutsuin tämän pöytään.
Heillä ei ollut keitintä ja sanoikin että käy hakemassa minulle kahvit seiskasta. Raha kouraan ja sinne yöhön kipitti.
Tämä ei jäänyt tyrkyttämään itseään. Jutteli hetken ja katosi.

Peli loppui ja jututtamaan.
600 baht baarisakko, 165baht ladydrinkki, 1500baht hänelle ja 300 baht huone tunniksi. Tarjosin vielä toisen ladydrinkin kun tultiin takaisin eli n. 2700baht kaikkineen kustansi tämä eli n. 70 euroa.

Ei mitenkään halvimmasta päästä, muttei kalleimmastakaan.
Hieman nihkeästi kuitenkin lähti ja mahdollinen syykin selvisi myöhemmin.

Huone oli yllättävän siisti ja menin ensin suihkuun.
Hän sanoi että meillä on pieni ongelma.
Minun vehkeeni on hieman liian suuri. Hän ei ole varma onnisttuuko.
Sanoin ettei todellakaan ole, kun ihan täysin normaali kokoa.

Sitten hän kirjoitti kääntäjällä, että hänellä ollut pieni leikkaus.

Kyllä valahti morjensin naama valkoiseksi.
Nytkö tässä on käynyt klassiset.

Kysyin ja nauraen sanoi olevansa nainen.

Mietin että ihan sama tässä kohtaa jos olen niin tyhmä, että olen transun hotelliin tuonut niin sitten panen sitä johonkin reikään.

Hänen vuoro mennä suihkuun.
Takapuoli näytti aavistuksen poikamaiselta, mutta muuten oli ihan naisen näköinen.

Sitten sänkyyn ja pillua tutkimaan tarkemmin.

Mulla ei ole mitään kokemusta minkälainen on leikattu pillu, mutta tämä ainakin tuntui ihan oikealta ja kiihottui/kostui normaalisti.

Sitten suikkari ilman kumia ja tämä alkoikin innostua ja sanoi että haluaa kokeilla sitä sisään.
Kortsu laukusta ja sinne se sujahti kulli. Olihan se aika tiukka, mutta hyvät kyydit antoi ja lopuksi otti vielä lastit suuhun.

Silti jäi kytemään pieni epätietoisuus, että voiko leikattu pillu toimia noin? Onko jollain tietoa?

Ei sen puoleen että haittaisi. Hyvä pano oli ja tykkäsin kyllä.

Eikä kerta kuulemma homoksi tee?

Sanoi olevansa 38v. Ei kyllä uskoisi. Iho oli pehmeä kuin vauvalla.

Silarit oli ja sanoi maksaneensa 16.000 bahtia, mutta 10 vuotta sitten.

Niin ja mietin aamulla että saattoi tarkoittaa myös pientä repeämää alapäässään. Thaista kääntämällä sanat voi olla monimerkityksisiä.
Pienten yksityiskohtien rakastaja.