Moikka täällä itse princess99! Kertokaas mielipiteitä jos ootte käyneet mun luona. Uusille myös tervetuloa 😊
Löydyn RE & ST sivuilta.
Löydyn RE & ST sivuilta.
Uutiset:
Princess99
Kelpo kaveri
Jussi68
Kelpo kaveri
. Vastassa oli mukava muodokas ja kaunis palveluhenkinen ihanan rietas neitokainen. Puolituntisen otin silloin kun ajomatkaa oli vielä edessä jokunen sata km mutta se aika meni kuin siivillä ja taisi mennä vähän ylikin . En voi muuta kuin suositella , meillä ainakin oli mukavaa . Pitää koittaa jarrutella Treen kohdilla seuraavalla reissulla
Klein76
Kelpo kaveri
LJ_Mickey89
Kelpo kaveri
Randomikäyttäjä
Kelpo kaveri
Hmfic78
Kelpo kaveri
molopää



Nauttii muiden arvostusta
Onko sama kuin otsikolla "oma asunto tampere" ilmoitteleva Princess927?