Ei ainakaan vielä. Jokusen kymmentä suomalaista ja muutaman ulkkarin kanssa alusta loppuun ilman menty. Toiseksi viimeisemmästä kerrasta tuli pikku hätäily, josko sieltä nyt sit tuli jtn. Testien kautta naislääkärille kyrpä käteen tutkittavaksi. Ei ollu muuta ku lääkityksen sivuvaikutus. Eikä ole aikomusta kertoa ketä olleet. Ei ees privana.