Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kik viestintävälineenä  (Luettu 312 kertaa)

Poissa Meaxx

• Hero Member
  • Galleria (13)
  • ****** Rakastajien aatelia
Kik viestintävälineenä
« : tänään kello 07:23:25 »
Toisaalla oli kommentti että "kikin kautta viikon viive vastauksissa". En viitsi mennä sinne sotkemaan eikä hänen vastaustahtinsa varmaan liity tähän, mutta haluan sanoa yleisesti pari sanaa kikin kautta viestimisestä.

Siinä on nimittäin semmoinen sovellus että heikompaa hirvittää. En mielelläni pitäisi sitä yhteydenottotapana ollenkaan, mutta pitkin hampain olen sitä mukana roikuttanut, koska se on niin kertakaikkisen anonyymi ja tämä on joillekuille hirveän tärkeää. Se on vaivaton verrattuna siihen että haet prepaid-liittymän, jos olet täysin satunnainen hupakoissa kävijä. Tähän hätään en keksi miksi se on parempi kuin anonyymi sähköposti, mutta kai siihenkin joku syy voi olla.

Se mikä itseäni tuossa ärsyttää, on se että se saattaa yhtäkkiä pantata uusia viestejä. Minulla on tapana vastata viesteihin heti eikä viikon päästä (yritän ainakin), mutta kik saattaa näyttää ihan tyhjää, ja sitten se yhtäkkiä läväyttää näkyville useita viestejä jotka on lähetetty monta päivää sitten. Joskus auttaa puhelimen uudelleenkäynnistys että se noutaa viestejä, usein ei auta sekään. En ole löytänyt logiikkaa millä se tätä tekee.

Ja tietysti jos kirjaudut ulos niin se kadottaa ihan kaikki viestisi mitä olet ikinä kirjoittanut kenenkään kanssa. Mutta mikä ärsyttävintä, sille ei ole tietokonesovellusta kuten vaikka whatsappille. Käytän sitä tietysti tietokoneella kuten kaikkea muutakin, mutta on se melkoinen kolho. Eli hyvät turskat, suosikaa jotain muuta. Tai älkää ainakaan odottako vastausta ihan pian.
Kuumempaa 🔥 tai pehmeämpää ❤️ menoa Raisiossa arkipäivisin! Ps. 10min Turusta!

Paikalla VelvetySweetie

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kik viestintävälineenä
« Vastaus #1 : tänään kello 10:07:10 »
Kikissä ainoa hyvä puoli on nimenomaan se, että siellä voi olla täysin anonyyminä. Sitä kautta tulee myös epämääräisimmät yhteydenotot juuri samasta syystä.

Muuten se on tosiaan välillä niin laginen sovellus, että ei mitään nopeaa vastausta välttämättä kannata odottaa. Joskus menee päivä tai jopa kaksi ennen kuin siellä näkyy uusia chatteja ja aktiivisiinkin viestiketjuihin tulee monesti näkyviin viiveellä.
Joskus ei siis ilmoita viesteistä lainkaan ja joskus taas ilmoittaa yhdestä viestistä jopa viisi kertaa, jolloin on jo pakko laittaa luurista äänet pois, ettei ala hermot menemään ja fiilis keskustelusta.
Palveluntarjoaja
Mäntsälä ja lähialueet

Poissa Mie

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #2 : tänään kello 10:26:50 »
Juu kieltämättä kyseinen viestisovellus toimii vähän miten sattuu. Parhaimmillaan toimii ajatustakin nopeammin mutta joskus taas kerkiää ajatella paljon ja tehdä vaikka mitä muutakin ennen kuin viestit kulkee suuntaan tai toiseen.  :headbang:
Turskailua jo vuodesta 1996 alkaen

Poissa MySweetMystery

• Full Member
  • Galleria (10)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #3 : tänään kello 12:01:36 »
Testatkaapa tällaista, jos tuntuu, että Kik- viestit viipyy matkalla päiviä.

Kun avaat sovelluksen, älä vain käy tyyliin pikaisesti vilkaisemassa, ja poistu samantien, jos odottamaasi viestiä ei näy.

Pidä sovellusta auki ja selaile vaikka vanhoja keskusteluja tms sijaistoimintaa siihen asti, että mainokset lävähtää ruudulle. Anna mainosten pyöriä läpi. Kun sen jälkee palaat inboxiin, siellä saattaa odottaa monta jumiin jäänyttä viestiä!

Ihan hullua 🙄

Jos joku huomaa, että tää kikka toimii yleisestikin, eikä vain mulla ja yhdellä kontaktilla, niin kerrothan täällä, kiitos 😘
💦💦  Squirt Queen Tampereella 29.6.-1.7.  💦💦

Paikalla VelvetySweetie

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : tänään kello 12:18:53 »
Testatkaapa tällaista, jos tuntuu, että Kik- viestit viipyy matkalla päiviä.

Kun avaat sovelluksen, älä vain käy tyyliin pikaisesti vilkaisemassa, ja poistu samantien, jos odottamaasi viestiä ei näy.

Pidä sovellusta auki ja selaile vaikka vanhoja keskusteluja tms sijaistoimintaa siihen asti, että mainokset lävähtää ruudulle. Anna mainosten pyöriä läpi. Kun sen jälkee palaat inboxiin, siellä saattaa odottaa monta jumiin jäänyttä viestiä!

Ihan hullua 🙄

Jos joku huomaa, että tää kikka toimii yleisestikin, eikä vain mulla ja yhdellä kontaktilla, niin kerrothan täällä, kiitos 😘

Joo, tää toimii monesti, jos on viestit oikeasti jumissa. Siksi mulla saattaa välillä olla puhelin jossain pöydällä Kik avoinna sillä välin kun hoidan kotona askareita. 😅
Palveluntarjoaja
Mäntsälä ja lähialueet

Poissa Meaxx

• Hero Member
  • Galleria (13)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #5 : tänään kello 13:06:35 »
Olen itse asiassa odotellut ne mainokset, mutta en ehkä tarpeeksi kauan. Tai oikeastaan tuntuu että joskus tuo auttaa, joskus ei.
Kuumempaa 🔥 tai pehmeämpää ❤️ menoa Raisiossa arkipäivisin! Ps. 10min Turusta!