Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Paras iskurepla millä irtoaa / olet päässyt panemaan (miehet sekä naiset)  (Luettu 1713 kertaa)

Poissa Meaxx

  • Hero Member
  • Galleria (13)
  • Viestejä: 608
  • ****** Rakastajien aatelia
Negaation teho perustuu ainakin osittain tunnereaktioon minkä se aiheuttaa. Useimmat halutut miehet kohtelevat naisia huonosti ja tämä saa naiset yrittämään entistä kovemmin heidän huomiota ja rakkautta. Tarkoitus ei ole mielestäni nolata tai tyrmätä naista sanomalla jotain negatiivista, vaan sen pitää olla vähän lievempi, mutta kuitenkin asia, joka herättää tunnereaktion. Varmaan monet parisuhteessa eläneet tietävät sen riitelyn jälkeisen seksin ja intohimon mitä siihen liittyy.

Jos sanoisi naiselle suoraan, että "olet ruma", niin se on yritys nolata. Sinun pitää sanoa, että "miksi sinulla on tuollaiset vaatteet päälläsi, vaikka x ja y?", joka on negatiivinen ja laittaa naisen perustelemaan pukeutusvalintaansa. Samalla nainen alkaa epäilemään omaa viehätysvoimaansa ja haluaa heti todistaa olevansa seksuaalisesti haluttava.

Tästä olisi käänteinen tapa se, että mies alkaisi heti kättelyssä kertomaan miten haluttava ja täydellinen nainen on ja miten hän ei voi enää kuvitella muita naisia jne. Varmaan tässä on imartaleva osa, mutta saako se naisen kiinnostumaan miehestä - ei saa. Siksi negaatio vie tämän tunnepelin ensin negatiiviselle puolelle ja saa naisen epäilemään itseään. Nainen joutuu itse katsomaan, että onko hänellä viehätysvoimaa ja kun mies sitten osoittaa, että on, niin se nostaa naisen tuntee nopeasti positiiviselle puolelle ja kokonaistunne-elämys on huomattavan suuri.

No mutta kiitos tästä, tämähän avasi asiaa! Luulin että ne vain suorilta tyrmäävät ja ihmettelin että mitä se nyt voi auttaa, mutta tietenkin ne ovat paljon ovelampia. Tuohonhan voi oikeasti tipahtaakin huomaamattaan. Ja jälkeenpäin nolottaa kun sen tajuaa.
Kuumempaa 🔥 tai pehmeämpää ❤️ menoa Raisiossa arkipäivisin! Ps. 10min Turusta!

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 5210
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
"Saanko luvan, vai lähdetäänkö hyttiisi?"
Saitin Bud Spencer

Poissa Ollin kurjuus

  • Newbie
  • Viestejä: 13
  • * Kelpo kaveri
Mitä muuta mun pitäis sanoa sulle, että pääsen sua panemaan
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 16, 2026, 19:07:46 kirjoittanut Ollin kurjuus »

Paikalla VelvetySweetie

  • Newbie
  • Viestejä: 40
  • * Kelpo kaveri
Mut joo, jos tarttee baarissa jotain lohkaista, niin mä sanon:”Mullon pakkanen täynnä hirvenlihaa ja pullo kuoharia kylmässä. Läheksä messiin?” Vegaani suuttuu, jonkun muun reaktiota on kiva tarkkailla :laught:

"Sä varmaan osaat tehdä kunnon routapaistin, jos lihat on vielä pakkasessa?" 😁
Yks syy, miks pitäis alkaa suunnittelemaan käyntiä pohjoisessa, iskän hirvipaisti. 😋❤️ Yli vuosi siitä kun on viimeksi hirveä saanu. 😱
Palveluntarjoaja
Mäntsälä ja lähialueet

Poissa velihopea

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1013
  • ****** Rakastajien aatelia
Mut joo, jos tarttee baarissa jotain lohkaista, niin mä sanon:”Mullon pakkanen täynnä hirvenlihaa ja pullo kuoharia kylmässä. Läheksä messiin?” Vegaani suuttuu, jonkun muun reaktiota on kiva tarkkailla :laught:

"Sä varmaan osaat tehdä kunnon routapaistin, jos lihat on vielä pakkasessa?" 😁
Yks syy, miks pitäis alkaa suunnittelemaan käyntiä pohjoisessa, iskän hirvipaisti. 😋❤️ Yli vuosi siitä kun on viimeksi hirveä saanu. 😱

Kyllähän nyt routapaisti neidille järjestyy :inlove: Löytyy paljon pohjoista lähempää, jopa ihan oikeastikin :D

Paikalla VelvetySweetie

  • Newbie
  • Viestejä: 40
  • * Kelpo kaveri
Kyllähän nyt routapaisti neidille järjestyy :inlove: Löytyy paljon pohjoista lähempää, jopa ihan oikeastikin :D

Oi mikä tarjous, tuohonhan saattaisi jopa tarttua. :inlove:
On tuonne kotikulmille sen 600km, niin on vähän pitkä matka lähteä paistia hakemaan. 🤭
Palveluntarjoaja
Mäntsälä ja lähialueet