Otsikon mukaisesti, millä iskureplalla irtoaa pesää / kullia satavarmasti?
Juhannus tulossa ja lavatansseilta pitäisi seuraa löytyä parillekin illalle.
Juhannus tulossa ja lavatansseilta pitäisi seuraa löytyä parillekin illalle.
Uutiset:
STT

Nauttii muiden arvostusta

Julle95

Piristää muiden päivää
Baaritiskillä daami katsoi silmiin ja sanoi: "mä oon tässä miettinyt, että miltäköhän tää mun huulipuna näyttää sun kyrvän ympärillä". Toimi mulle erinomaisen hyvin.Mulla olisi varmasti mennyt tyyliin viisi vuotta ja sitten olisi tullut fläsärinä kesken työpäivän " se varmaan halusi ottaa multa suihin "

M46Tre
Kelpo kaveri
Meaxx

Rakastajien aatelia
Kulli kuutamolla

Piristää muiden päivää
Oikeasti nyt kiinnostaisi tämä homma. Jokin aika sitten oli lehdissä niistä jäätävän hintaisista "takuutoimivista" naisteniskukursseista, jotka jopa jalkautuivat Helsinkiin testailemaan taitojaan. Ymmärsin uutisista, että niiden strategia oli sanoa naiselle ensin jotain todella negatiivista hänestä. Jollain ihmeen konstilla se sitten johti haluttuun lopputulokseen.
Anteeksi kielenkäyttö mutta mitä aktuaalista v*ttua? Miten tuollainen voi muka mitenkään toimia? "Herättää mielenkiinnon" - täh? Jos minulle joku sanoo kadulla että oletpa muuten ruma, niin tasan vastaan että oletko itse lähiaikoina katsonut peiliin, ja jatkan matkaa.
Ja jos baarissa olen, niin tuollaiset "olivatko vanhempasi simpukoita kun olet tuollainen helmi" - kyllästyn jo puolivälissä. Meikäläiseen tietysti sattuneesta syystä tehoaisi vain se "paljonko maksaa", joten saatan olla jäävi kommentoimaan.
Oikeasti nyt kiinnostaisi tämä homma. Jokin aika sitten oli lehdissä niistä jäätävän hintaisista "takuutoimivista" naisteniskukursseista, jotka jopa jalkautuivat Helsinkiin testailemaan taitojaan. Ymmärsin uutisista, että niiden strategia oli sanoa naiselle ensin jotain todella negatiivista hänestä. Jollain ihmeen konstilla se sitten johti haluttuun lopputulokseen.Naiset rakastavat draamaa. Eivät tietenkään kaikki mutta enemmistö. Negatiivisella saadaan draama käyntiin sen jälkeen voidaan alkaa keskustelun kautta käymään tunteiden kaarta läpi ja lopputulos on sovintoseksi.
Anteeksi kielenkäyttö mutta mitä aktuaalista v*ttua? Miten tuollainen voi muka mitenkään toimia? "Herättää mielenkiinnon" - täh? Jos minulle joku sanoo kadulla että oletpa muuten ruma, niin tasan vastaan että oletko itse lähiaikoina katsonut peiliin, ja jatkan matkaa.
Ja jos baarissa olen, niin tuollaiset "olivatko vanhempasi simpukoita kun olet tuollainen helmi" - kyllästyn jo puolivälissä. Meikäläiseen tietysti sattuneesta syystä tehoaisi vain se "paljonko maksaa", joten saatan olla jäävi kommentoimaan.
STT

Nauttii muiden arvostusta
itsellä näin miehenä on toiminut kesken keskustelua heitetty :mä en sit anna ekalla kerralla.
saanut jotkut naiset innostumaan.
M46Tre
Kelpo kaveri
velihopea

Rakastajien aatelia