Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Paras iskurepla millä irtoaa / olet päässyt panemaan (miehet sekä naiset)  (Luettu 1021 kertaa)

Poissa Kellopeliappelsiini

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
Otsikon mukaisesti, millä iskureplalla irtoaa pesää / kullia satavarmasti?

Juhannus tulossa ja lavatansseilta pitäisi seuraa löytyä parillekin illalle.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Poissa STT

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Minähän en iske, mut täs ois mitä googlella löysin:

Sattuko kun putosit taivaasta?
Käytkö usein täällä
Oletko eksynyt enkeli?
Sulla on penisystävälliset huulet

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Minusta iskurepliikkien merkitystä liioitellaan aika paljon. Jos tavoitteena on yhden yön juttu, paljon tärkeämpää on osua yhteen sellaisen ihmisen kanssa, joka hakee samaa asiaa, miellyttää toista ulkoisesti ja ennen kaikkea synnyttää jonkinlaista luottamusta.

Iskurepliikin tärkein tehtävä on vain käynnistää keskustelu. Sen sisältö on usein vähemmän tärkeä kuin tapa, jolla se sanotaan. Lavatansseissa, baarissa ja netissä toimivat vähän eri jutut, koska tilanteet ovat erilaisia.

Usein pieni aitous tai jopa kömpelyys toimii paremmin kuin valmiiksi hiottu iskusetti. Liian täydellinen repliikki voi kuulostaa siltä, että sama on käytetty jo kymmenelle muullekin.

Hyvä iskurepliikki avaa oven, mutta ei vie ketään sänkyyn. Huono taas voi sulkea oven ennen kuin mitään ehtii alkaa.

Jos osaa lukea eleitä ja muuta kiinnostusta jo ennen lähestymistä, on yleensä paljon paremmissa asemissa kuin se, jolla on maailman paras repla valmiina.
do. or do not. there is no try.

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Kävelen naisen luokse ja sanon "Moi oon Lifti" Tai nainen kävelee mun luokse ja sanoo " Moi oon Kaarina "

Että ei tämä tämän vaikeampaa ole.

Tärkeintä on saada se suu auki ja kannattaa unohtaa kaikki "sun äitis on varmaan simpukka kun sä oot tuollainen helmi - paska "
Ronkelit runkkaa ja nirsot ei nussi.

Poissa JuliaK

• Sr. Member
  • Galleria (20)
^Moi riittää 💁‍♀️
Lipstick on your dipstick

Poissa HuliVili

• Sr. Member
"Mun prätkässä olis toinen penkki vapaana, saat valita kumman otat".

Voin kertoa että toimii. 😁 :headbang:
Livekonsertit 2026: 14  (2025:31, 2024:20)

Poissa Julle95

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
Baaritiskillä daami katsoi silmiin ja sanoi: "mä oon tässä miettinyt, että miltäköhän tää mun huulipuna näyttää sun kyrvän ympärillä". Toimi mulle erinomaisen hyvin.

• Sr. Member
"Läheks panee?".

On toiminut, viimeaikoina ei ole tullut kokeiltua.

#fuckpalestine

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
Baaritiskillä daami katsoi silmiin ja sanoi: "mä oon tässä miettinyt, että miltäköhän tää mun huulipuna näyttää sun kyrvän ympärillä". Toimi mulle erinomaisen hyvin.
Mulla olisi varmasti mennyt tyyliin viisi vuotta ja sitten olisi tullut fläsärinä kesken työpäivän " se varmaan halusi ottaa multa suihin "

Täytyy tunnustaa että jos esimerkiksi nainen flirttailee mulle niin olen ihan kuuluisa siitä että en huomaa mitään. Sitten jos asia tulee puheeksi niin mun tulkinta on "siis mitä, sähän katsoit minua tosi vihaisesti"
« Viimeksi muokattu: eilen kello 09:49:08 kirjoittanut Lifti »

Poissa Pataässä

• Hero Member
Massimies houkuttelee siviilitkin pimeälle puolelle eli: "Paljonko pyydät puolen tunnin pikapanoista?" 8)

On muuten myös ainoa repla, joka on itselläni toiminut, tosin en ole siviileihin tuota kokeillut. ::)
Ässä hihassa. Vai oliko se housuissa?

Poissa perasmies

• Full Member
itsellä näin miehenä on toiminut kesken keskustelua heitetty :mä en sit anna ekalla kerralla.
saanut jotkut naiset innostumaan.
jos mä vaan ihan vähän...

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
^Toi on hyvä strategiana. Jos vertaa kahta äärimmäisyyttä, eka skannaa ympäristöä näkäisillä silmillään etsien kohdetta ja toisen itsevarma asenne että ei ole helppo nakki, niin omien kokemusten perusteella jälkimmäinen toimii parhaiten.
do. or do not. there is no try.

Poissa M46Tre

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Kaikilla tavoilla on päästy lopputulokseen, mutta neutraali lähestyminen ja juttelu on ehkä lopulta toimivin. Samalla voit skannata nopeasti, että kiinnostaako naista jutella kanssasi ja onko hän iskettävissä vai ei. Ja nainen kutsutaan kotiin yhdelle tai vain käymään, koska useimmat eivät koe suoranaista totuutta kiihottavana, vaikka kuitenkin tietävät mistä on kyse.

Jos olet dominointiin kykenevä mies, niin naisen saa mukaansa tekemällä selväksi, että tämä on määräys, ei pyyntö. Monet feministit väittävät ettei tämä toimi. Fakta on kuitenkin se, että useimmat naiset ovat alistuvia ja haluavat miehen, joka näyttää ja käyttää heihin määräysvaltaa. Täysin ventovieraan kanssa tämä on tietenkin vähän riskialtista, mutta jos tiedät mitä olet tekemässä, niin se toimii.

Poissa Meaxx

• Hero Member
  • Galleria (13)
Oikeasti nyt kiinnostaisi tämä homma. Jokin aika sitten oli lehdissä niistä jäätävän hintaisista "takuutoimivista" naisteniskukursseista, jotka jopa jalkautuivat Helsinkiin testailemaan taitojaan. Ymmärsin uutisista, että niiden strategia oli sanoa naiselle ensin jotain todella negatiivista hänestä. Jollain ihmeen konstilla se sitten johti haluttuun lopputulokseen.

Anteeksi kielenkäyttö mutta mitä aktuaalista v*ttua? Miten tuollainen voi muka mitenkään toimia? "Herättää mielenkiinnon" - täh? Jos minulle joku sanoo kadulla että oletpa muuten ruma, niin tasan vastaan että oletko itse lähiaikoina katsonut peiliin, ja jatkan matkaa.

Ja jos baarissa olen, niin tuollaiset "olivatko vanhempasi simpukoita kun olet tuollainen helmi" - kyllästyn jo puolivälissä. Meikäläiseen tietysti sattuneesta syystä tehoaisi vain se "paljonko maksaa", joten saatan olla jäävi kommentoimaan.
Kuumempaa 🔥 tai pehmeämpää ❤️ menoa Raisiossa arkipäivisin! Ps. 10min Turusta!

Poissa Kulli kuutamolla

• Full Member
Oikeasti nyt kiinnostaisi tämä homma. Jokin aika sitten oli lehdissä niistä jäätävän hintaisista "takuutoimivista" naisteniskukursseista, jotka jopa jalkautuivat Helsinkiin testailemaan taitojaan. Ymmärsin uutisista, että niiden strategia oli sanoa naiselle ensin jotain todella negatiivista hänestä. Jollain ihmeen konstilla se sitten johti haluttuun lopputulokseen.

Anteeksi kielenkäyttö mutta mitä aktuaalista v*ttua? Miten tuollainen voi muka mitenkään toimia? "Herättää mielenkiinnon" - täh? Jos minulle joku sanoo kadulla että oletpa muuten ruma, niin tasan vastaan että oletko itse lähiaikoina katsonut peiliin, ja jatkan matkaa.

Ja jos baarissa olen, niin tuollaiset "olivatko vanhempasi simpukoita kun olet tuollainen helmi" - kyllästyn jo puolivälissä. Meikäläiseen tietysti sattuneesta syystä tehoaisi vain se "paljonko maksaa", joten saatan olla jäävi kommentoimaan.

Kyllä se huono käytös taitaa tepsiä. Ei ole mikään mahdottomuus, että jo yhdellä naistenhakkaajalla olisi koko kolubussillinen  ruokkoja siitettynä

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member

Naiset rakastavat draamaa. Eivät tietenkään kaikki mutta enemmistö. Negatiivisella saadaan draama käyntiin sen jälkeen voidaan alkaa keskustelun kautta käymään tunteiden kaarta läpi ja lopputulos on sovintoseksi.

Ja en voi ymmärtää miksi mutta tiettyjä tapauksia koukuttaa jos niille ei anna yhtään huomiota. Ovat sitten valmiita vaikka sukeltamaan kieli pitkänä sedän pakaroiden väliin. Ota näistä selvää minä olen vain pieni ja viaton eläin.

Poissa STT

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
itsellä näin miehenä on toiminut kesken keskustelua heitetty :mä en sit anna ekalla kerralla.
saanut jotkut naiset innostumaan.

Tuli mieleen tapaus 2000-luvun alusta, jolloin treffasin uskovaa naista. Kertoi että ei anna ennen papin aamenta. Painoin häntä ensitapaamisen päivän illalla. Siitäkös hänen mutsinsa suuttui mulle.

Poissa M46Tre

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Negaation teho perustuu ainakin osittain tunnereaktioon minkä se aiheuttaa. Useimmat halutut miehet kohtelevat naisia huonosti ja tämä saa naiset yrittämään entistä kovemmin heidän huomiota ja rakkautta. Tarkoitus ei ole mielestäni nolata tai tyrmätä naista sanomalla jotain negatiivista, vaan sen pitää olla vähän lievempi, mutta kuitenkin asia, joka herättää tunnereaktion. Varmaan monet parisuhteessa eläneet tietävät sen riitelyn jälkeisen seksin ja intohimon mitä siihen liittyy.

Jos sanoisi naiselle suoraan, että "olet ruma", niin se on yritys nolata. Sinun pitää sanoa, että "miksi sinulla on tuollaiset vaatteet päälläsi, vaikka x ja y?", joka on negatiivinen ja laittaa naisen perustelemaan pukeutusvalintaansa. Samalla nainen alkaa epäilemään omaa viehätysvoimaansa ja haluaa heti todistaa olevansa seksuaalisesti haluttava.

Tästä olisi käänteinen tapa se, että mies alkaisi heti kättelyssä kertomaan miten haluttava ja täydellinen nainen on ja miten hän ei voi enää kuvitella muita naisia jne. Varmaan tässä on imartaleva osa, mutta saako se naisen kiinnostumaan miehestä - ei saa. Siksi negaatio vie tämän tunnepelin ensin negatiiviselle puolelle ja saa naisen epäilemään itseään. Nainen joutuu itse katsomaan, että onko hänellä viehätysvoimaa ja kun mies sitten osoittaa, että on, niin se nostaa naisen tuntee nopeasti positiiviselle puolelle ja kokonaistunne-elämys on huomattavan suuri.
« Viimeksi muokattu: eilen kello 21:31:18 kirjoittanut M46Tre »

• Sr. Member
^ Hyviä nostoja.

Käytettävä "taktiikka" ja sen onnistuminen riippuu myös siitä mistä lähtökohdista vastakkainen sukupuoli tulee

Esim nainen on olosuhteista joista etsii poispääsyä, kehuminen jne voi olla hyvinkin toimiva taktiikka; huono kohtelu tod näk ei saa häntä kiinnostumaan koska hän jo elää siinä.

Toisaalta nainen jolla on kaikkea voi tuntea vetovoimaa juurikin huonoa kohtelua kohtaan koska se on jännittävää.

Nostaisin myös naisen jättämisen ilman huomiota; huomaat että nainen hakee silmakontaktia mutta jätät tarkoituksella huomionatta ja kas, kohta voi tilhi pyrähtää viereesi. Tämäkin on toiminut.

#fuckpalestine

Poissa velihopea

• Sr. Member
^ Tinderistä yms. on välillä flaksannut hiukan pienemmiltä paikkakunnilta, joissa kaikki tuntee kaikki toiset ja nainen haluaa vähän seikkailua muualla… Eli mies tarjoaa vähän löyhämoraalista seikkailua toisaalla.

Paras seksilomani oli about 20 vuotta sitten rantaruotsalaisen pikkupaikkakunnan nuoren vanhapiian kanssa (~35 v., ei oikeesti vanha). Käytiin pienellä ulkomaanmatkalla ja nussin kaikkiin kolmeen reikään kumitta ja niin usein, että oma pää oli aivan endorfiinipöllyissä koko reissun. Hyvä kun osasin autoa ajaa noissa pöllyissä ;D

Mut joo, jos tarttee baarissa jotain lohkaista, niin mä sanon:”Mullon pakkanen täynnä hirvenlihaa ja pullo kuoharia kylmässä. Läheksä messiin?” Vegaani suuttuu, jonkun muun reaktiota on kiva tarkkailla :laught: