Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Hiljaa hyvä tulee  (Luettu 1705 kertaa)

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Hiljaa hyvä tulee
« : Kesäkuu 18, 2020, 18:46:36 »
Minä olen vannoutunut GFE:n ystävä joka pitää siitä, että edetään hitaasti suudellen ja lämmitellen ilman hirveää säheltämistä. Tällaistakin väliin tulee vastaan, mutta itse en saa siitä oikein kiksejä vaan paljon jää puuttumaan tapaamisesta silloin eikä se nouse sinne maata kiertävälle radalle.

"Tyttöystävä" voi tietenkin olla myöskin päällekäyvä vaatteet päältä repivä hupsukka, mutta hän ei ole mua varten. Tietenkään uutta hupsukkaa mennessä tapaamaan ei tiedä mitä sieltä vastaan tulee ja pääasia tietenkin on, että tulee ;)

Kumpaa "tyttöystävää" täällä muut suosivat? Vai jääkö vielä väliinkin "tyttöystävä" tyyppi?




« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 18, 2020, 18:48:12 kirjoittanut Lähetyssaarnaaja »

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Hiljaa hyvä tulee
« Vastaus #1 : Kesäkuu 18, 2020, 19:51:33 »

GFE on se juttu mullekin, mutta mä en oikein ole samaa mieltä että tapaamisen spektrin äärilaidat on hitaasti hyvä tulee ja kiihkeä vaatteet päältä repien sänkyyn. Joskus voi olla molempia...

Olen saanut kokea hyvin kiihkeän ja intensiivisen ensitapaamisen erään GFE neidon kanssa. Oven avauksesta oven sulkeutumiseen olimme toisissamme kiinni ja mikä ihmeellisintä, se tuntui luontevalta. Ja silti siinä kiihkeän tanssin lomassa oli mukana sellaista kiireetöntä hipsuttelua ja juttelua (tai siis kysymys, pusu, vastaus, pusu, kysymys... ;D ).

Mutta olen samaa mieltä siitä että etukäteen sitä ei tiedä, minkälainen (ensi)tapaaminen on. Mutta jos henkilökemia toimii niin melkein mikä vaan tuntuu hyvältä. :)

 
Amator

Poissa Namiskuukkeli

  • Jr. Member
  • Viestejä: 60
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hiljaa hyvä tulee
« Vastaus #2 : Kesäkuu 19, 2020, 06:27:29 »
Ehdottomasti hitaasti tunnelmaa kohotellen GFE meiningillä. Itse kun saan kiksini katsellessa toisen nautintoa tykkään tunnin tapaamisilla käydä läpi hupakon koko ihanuuden päästä varpaisiin (ne varpaat <3) ainakin puoli tuntia ennen kuin edes kosketaan pyhimpään, ja siinä vaiheessa neiti on jo yleensä sen verta kypsä että suuhoidolla tulee sellaset tulemiset että galaksit räjähtää ja jeesus jää kakkoseksi  ;D

Tai sitten ei. Niitäkin tapauksia on ollut ettei parhaankaan effortin jälkeen saa mitään reaktiota tai vipinää vastapuolessa, ja se on suht tunnelmaa latistavaa. Yleensä tämmöiset ei mene jatkoon.


Se että lähteekö vaatteet heti repimällä ei sinänsä vaikuta kokonaisuuteen. Jos molemmilla on kova kiima päällä heti alkuunsa yleensä enteilee suht onnistunutta tapaamista. Sitä voi silti edetä hitaasti nautiskellen eikä hypätä suoraan asiaan  :)

Aina puhutaan että mies ei tarvitse esileikkejä ja haluaa suoraan asiaan mutta jos multa kysytään niin seksissä parasta on juuri se.

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1186
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Hiljaa hyvä tulee
« Vastaus #3 : Syyskuu 20, 2020, 01:52:48 »
Aina puhutaan että mies ei tarvitse esileikkejä ja haluaa suoraan asiaan mutta jos multa kysytään niin seksissä parasta on juuri se.

Kyllähän alkufiilistely on seksissä parasta. Ehkä luolamiesaikoina miehet tekivät vain sen, mikä oli lastin purkamiseksi pakko, koska metsästämäänkin piti ehtiä, mutta nykyaikainen sivistynyt herrasmies osaa onneksi nauttia naisellisesta kanssakäymisestä vähän enemmän. Toki luolamiehiä on varmasti edelleen olemassa ja mikäli joku tykkää suoraviivaisemmasta toiminnasta, niin se hänelle suotakoon. Nopeat miehet pääsevät myös halvemmalla, kun taas me hitaammat joudumme usein varaamaan pidemmän ajan. Tosin kun sijoittaa rahaa seksiin, niin miksipä ei sitten nautiskelisi kunnolla. Pikainen helpotus onnistuu yksinkin.

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Hiljaa hyvä tulee
« Vastaus #4 : Syyskuu 20, 2020, 12:49:20 »
Ehdottomasti hitaan etenemisen kannattaja.

Tällaista roolileikkiäkin olen pyörittänyt mielessäni jossa himottaa ihan mielettömästi mutta jokin estää menemästä pidemmälle, hyväilyjä, levottomat kädet, himot kasvaa kunnes lopulta...  :-* :-* :-* Ajatuksena nimenomaan yhdistää mielipuolinen himo ja hidas eteneminen. Tarttis vaan keksiä hyvä kehystarina  ::)
#maksuseksionihanaa