Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Paras liukkari anaaliseksiin?  (Luettu 466 kertaa)

Poissa hahh94

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
Paras liukkari anaaliseksiin?
« : eilen kello 21:55:37 »
Minkälainen liukkari on mielestäsi paras anaaliseksiin? Oon kokeillut joitakin halpoja perus prismasta mut ne on surkeita kun ne alkaa tahmaantua ja niihin tulee siksi myös pitoa 🤷🏼‍♂️

Poissa JämeräpartainenInsinööri

• Hero Member
  • Galleria (2)
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Paras liukkari anaaliseksiin?
« Vastaus #1 : eilen kello 22:01:22 »

Silikonipohjaiset. Eivät kuivu, eivätkä haurastuta kondomeita. (Mutta, voivat pilata silikoniset lelut).

Poissa STT

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #2 : tänään kello 17:52:25 »
Mä oon käyttänyt Priorin vai mikä se valmistaja on anal gluidea tms.

Poissa PradBitt

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #3 : tänään kello 18:30:41 »
Alle valkovenäläisiä ja hyvää viskiä kera muutaman sikarin. Tulee sen verran hyvä ja vahva liukaste, kun kurkun pohjasta räkäisee kullin nuppiin. Ei väliä onko kortsua vai ei, niin homma toimii.  :behind:

Poissa JuliaK

• Sr. Member
  • Galleria (20)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #4 : tänään kello 20:22:44 »
Siinä, paremmuusjärjestys vasemmalta oikealle. Perustuu useamman vuoden harjoituksiin. Toki on kokeiltu monia muitakin mutta nämä on ne mitkä on vakiintuneet säännölliseen käyttöön.
« Viimeksi muokattu: tänään kello 20:24:19 kirjoittanut JuliaK »
Lipstick on your dipstick

Poissa Ribbeli

• Sr. Member
« Vastaus #5 : tänään kello 20:28:19 »

Reilu sylki toimii hyvin liukasteena.

Poissa JulianMiesNokia

• Full Member
  • Galleria (56)
« Vastaus #6 : tänään kello 20:58:13 »
^ Ribbelille ensimmäinen kommentti. Paskat toimii. Seksivideoista opittua scheissea. Mua saa tuupata kakkoseen pelkän syljen voimalla tai vaikka kuivana, mutta taustalla on reilusti yli kymmenen vuoden treenaus.

Mutta jos halutaan hyvää peppuseksiä ja jos hanuriin ei ihan vielä mene kahta kättä niin oikea liukkari on avainasemassa että homma on kivaa. Rouvan suorittamat Easyglidet on loistavia.

Vasemman reunan vähän tukevampi on liukasta tekee hyvän ja vahvan kalvon. Viereinen puteli on liukkaampi ja hiukan puuduttava. Käytän noita yleensä sekoituksena kun pitää lämmitellä ja on tulossa isoa miehen kättä tai useampaa hanuriin.

Mutta summa summarum. Peppuseksin voi aina pilata huonolla luistolla, mutta oikein tehtynä se toimii 💪
Palveluntarjoaja
JuliaK:n aviomies :-)
Nokia - Tre alue
Tavattavissa joka päivä

Poissa PradBitt

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #7 : tänään kello 21:39:14 »
^ Ribbelille ensimmäinen kommentti. Paskat toimii. Seksivideoista opittua scheissea. Mua saa tuupata kakkoseen pelkän syljen voimalla tai vaikka kuivana, mutta taustalla on reilusti yli kymmenen vuoden treenaus.

Mutta jos halutaan hyvää peppuseksiä ja jos hanuriin ei ihan vielä mene kahta kättä niin oikea liukkari on avainasemassa että homma on kivaa. Rouvan suorittamat Easyglidet on loistavia.

Vasemman reunan vähän tukevampi on liukasta tekee hyvän ja vahvan kalvon. Viereinen puteli on liukkaampi ja hiukan puuduttava. Käytän noita yleensä sekoituksena kun pitää lämmitellä ja on tulossa isoa miehen kättä tai useampaa hanuriin.

Mutta summa summarum. Peppuseksin voi aina pilata huonolla luistolla, mutta oikein tehtynä se toimii 💪

Jos menee kuivana vaikka kaksi kättä, niin saanko kokeilla vaikka jollain 24kg kahvakuulalla? Saat valita vedetäänkö kuivana, räkäsyllä vai liukkarilla?