Miksi ylläpidon ei tarvitsisi vastata?Relaa, prääääääääät...
Uutiset:
Jimmy-setä

Huikea tyyppi
Vieras0024

Näyttää hyvää esimerkkiä
Jimmy-setä

Huikea tyyppi
Mitä on präääääät?
Vieras0024

Näyttää hyvää esimerkkiä
Vieras0003

Näyttää hyvää esimerkkiä
Vieras0024

Näyttää hyvää esimerkkiä
No mitä järkeä. Jos oikein innostun, niin alan pommittamaan vaan plussalla yhtä sun toistakin.
Kun ollaan positiivisia, niin ollaan sitä kunnolla.
Vieras1703

Nauttii muiden arvostusta
Jimmy-setä

Huikea tyyppi

Jimmy-setä

Huikea tyyppi
Turhaan pelkäät, mene vain uimahalliin
Mutta kerrothan minulle, mihin halliin olet menossa.
Niin voin sitten tulla henkiseksi tueksi.
Kiikareiden kanssa.
Jimmy-setä

Huikea tyyppi
Jimmy-setä

Huikea tyyppi
Täällä se miinuksella olo taitaa johtua lähinnä siitä, millaiset suhteet eräällä toisella foorumilla on kanssa kirjoittelioihin. Lapsellista kiusantekoa.Mutta kun ei täällä oikein kenellekään ole miinuksella. Eli vaikea nähdä tuota yhteyttä.
On todellakin yhteyttä ja on todellakin miinuksella.Täällä se miinuksella olo taitaa johtua lähinnä siitä, millaiset suhteet eräällä toisella foorumilla on kanssa kirjoittelioihin. Lapsellista kiusantekoa.Mutta kun ei täällä oikein kenellekään ole miinuksella. Eli vaikea nähdä tuota yhteyttä.

On todellakin yhteyttä ja on todellakin miinuksella.Täällä se miinuksella olo taitaa johtua lähinnä siitä, millaiset suhteet eräällä toisella foorumilla on kanssa kirjoittelioihin. Lapsellista kiusantekoa.Mutta kun ei täällä oikein kenellekään ole miinuksella. Eli vaikea nähdä tuota yhteyttä.
Ja johtunee aivan varmasti toisen foorumin jutuista ja tänne tullaan perseilemään. Tästä syystä nyt itsellekin taas muutama napsahtaa

Tosin onko sitä mitään plussan arvoistakaan kirjoittanut 
Vieras0036

Nauttii muiden arvostusta
Negatiivista tulee tasaiseen kun olen kuuleman mukaan olkeämielinen
En koskaan ole yrittänyt miellyttää ketään enkä sitä tee nytkään. Keijo "Keke Rosbergin asenteella mennään: Kyllä minä voitin mestaruuden itselleni enkä millekään Suomen kansalle.
Ja Matti(Kyllönen)me ammattilaiset kutsumme niitä suuttimia pakoputkeksi.