Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: T.o.T kokemuksia?  (Luettu 1617 kertaa)

Poissa ccls

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
T.o.T kokemuksia?
« : Kesäkuu 08, 2026, 09:31:05 »
RE uusi hierontapaikka. Onko joku jo käynyt siellä? Millaisia kokemuksia?

Poissa Pötköttäjä

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: T.o.T kokemuksia?
« Vastaus #1 : tänään kello 01:15:49 »
Kävin kokeilemassa hierontaa, kun Viktorian kuvat olivat puoleensavetäviä. Valitsin deluxe paketin, jossa mainostettiin yhteistä suihkua, strippausta ja hierontaa.

Ajanvaraus oli helppoa ja aika löytyi samalle päivälle. Viktoria laittoi tuntia ennen viestiä, että pääsenkö 15min myöhemmin, oletettavasti siksi, ettei menisi aikaisemman turskan turskan kanssa päällekkäin. Tämähän minulle passasi!

Saavuin pelipaikoille ja laittelin viestiä ovelta. Noh eihän sieltä ketään kuulunut ja odottelin 10min ulkona jos saisin vastauksen. Juuri kun olin lähdössä pois, tupsahti viesti, jossa pahoiteltiin asiaa ja ohjattiin avaamaan ovi. Pääsin sisään ja kämppä oli helposti löydettävissä, vaikka hieman isompi kerrostalo onkin.

Viktoria odotteli oven takana ja oli kyllä oikein silmää miellyttävä näky. Raha vaihtoi omistajaa ja siitä sitten turska suihkuun. Suihkun jälkeen oli striptease, jossa Viktoria keimaili ja riisui pikkuhiljaa vaatteitaan.

Shown jälkeen päästiin patjan puolelle ja Viktoria pyysi selinmakuulle (voi olla kielimuuri kyseessä kun ei taida lontoo niin hyvin tapua daamilta). Siitä suoraan veikan kimppuun ja vatkaaminen alkoi. Sanoisin, ettö käteenvedossa ainoa plussa oli se, ettei tarvinnut itse vetää. Lastit saatiin kuitenkin lentämään.

Vatkauksen jälkeen oli iha ok hierontaa, ei parasta mitä olen saanut, mutta ei huonoimmastakaan päästä.

Lopuksi suihku, heipat ja kotimatkalle.

Plussaa kämpän siisteys, striptease ja daamin ulkonäkö. Miinusta odottelusta ja suht surkeasta käteenvedosta. Yhteissuihku jäi myös uupumaan.

Summa summarum: kaunis nainen ja ihan ok käydä kerran kokeilemassa jos lompakossa setelit painaa. Itselle jää viimeiseksi.

Sää aurinkoinen ja plussaa taisi olla 25