Huonoja joukkueita liikaa, alkusarjat ei jaksa kiinnostaa enää puolivälin jälkeen.
Ranska - Norja(pe klo 22) on lohkovaiheen namupala. Panoksena lohkovoitto ja huippuvireinen Haaland haastaa Mbappen maalipörssin voitosta. Toivottavasti muukalaislegioona saa kunnon löylytyksen pohjoisen pojilta.
