Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Amy DeepQeen (Depp Qeen) - paskin kokemus ikinä  (Luettu 222 kertaa)

Poissa Jaajaajajoojoo

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Noniin! Nyt tuli urani huonoin kokemus ja väitän että ei ollut omaa epäkohteliaisuutta.

Sovin watchupilla pikaisen tapaamisen, bj, 2-3 positions, 15 min.

Paikalle pääsin ja ihan ok näköinen nainen vastassa löysissä housuissa. Ajattelin että tästä voi tulla ihan hyvä käynti. No miten kävikään. Nopea huutaisi alakertaan, siinä vaiheessa jo varoitteli että aika kuluu. Siirryttiin makuuhuoneeseen, vatkausta ja suikkari, koskea ei saanut nänneihin oikeastaan ollenkaan. Meinasi että ei ota omia housuja alusollenkaan pois, sanoi että ei noin nopeasti. Sitten lyhyt suikkari ja ratsaille. Tätä kesti ehkä 15 sekuntia ja pyysin vaihtaa asentoa, ei käynyt kuin takaapäin ja sitä noin 15 sekuntia.

Tämän jälkeen ei käynytkään enää mikään muu kuin kova yritys runkata maaliin. No makuhan siinä meni ja kohteliaasti sanoin että voisin vielä nussia nopeasti niin tulen kyllä. Ei käynyt ei millään. Lopulta luovutti ja sanoi että ei onnistu. Koskea ei saanut edes pyllyyn tai rintoihin. Eikä mihinkään, vetäytyi vaan kauemmas. Ja kyllä, olen siisti ja tulin suoraan toimistotöistä. 

Annoin tytön kyllä tästä kuulla ensin kohteliaasti, mutta sitten myös ei niin kohteliaasti. Aikaa oli tässä vaiheessa mennyt 10 minuuttia oven avauksen viestistä eli käytännössä 7-8 minuuttia asunnossa. Selitti että minulla menee pukemiseen 5 min. No, minuutin päästä olin jo menossa ulos ja pienen "neuvottelun" jälkeen tyttö palautti minulle osan rahoista. Olin kyllä epäkohtelias ja sanoin että en ole ikinä tavannut yhtä huonoa naista näissä merkeissä. Sanoin että on hänen onni että en ole väkivaltainen, ja näin myös oli. Poliisin lupasi soittaa mutta ei sitten soittanut kun pyysin. Antoi 20 takaisin, kun sitä "vaadin". Tässäkin vaiheessa aikaa oli vielä jäljellä 15 min puitteissa ja olin valmis poistumaan.

Joku muu olisi suuttunut tästä petoksesta pahasti. En tiedä onko tyttö uusi alalla vai pitikö vanhaa konkaria aloittelijana. Kysyi kyllä aluksi että first time? Mutta vastasin siihen ehkä turhan epämääräisesti.

Varokaa tätä tai toivon että ehkä hänkin oppi jotain. Veikkaan että ei.

Pahimman moista liukuhihnaa ja asiakkaan aliarvioimista.

Vittu että vituttaa tällainen palvelu ja ylimielisyys asiakasta kohtaan.

Terveisiä Amylle jos tätä luet!

Poissa arsiharju

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Amy DeepQeen (Depp Qeen) - paskin kokemus ikinä
« Vastaus #1 : eilen kello 22:09:56 »
Aika tarkan markan ukkeli olet, jos 15 min 60 € / 30 min 80 € ja valitsit näistä ensimmäisen.

Poissa arsiharju

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : eilen kello 22:16:20 »
Ja aika mauton tuollainen verhottu uhkaus " onneksi en ole väkivaltainen", hävetä saat

Poissa hesbee004

• Full Member
  • Galleria (1)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : eilen kello 22:34:54 »
Nää on näitä arvostelu blokattu. Jos ei yäältä tai muuten etsimällä löydy mitään niin jättäisin väliin, vaikka tarkoituksellahan tuossa hinnallakin houkutellaan.
*mulle ei tietääkseni vittuilla*