Kiitos vaan ihanat  

Uutiset:
								Js90

Kelpo kaveri
						Toivottavasti kesämekkoja voi jo pian alkaa käyttää ihan ulkonakin

Jalmari

Nauttii muiden arvostusta
						Toivottavasti kesämekkoja voi jo pian alkaa käyttää ihan ulkonakin![]()
 Uus kesämekko 😘
 Uus kesämekko 😘
								Vieras1505

Piristää muiden päivää
						Sukat ja nauhat on, mutta pikkareita ei. Melkein vilahtaa pillukin giffissä, vai vilahtaako jopa? 🤭Uus kesämekko 😘
Mekko on Hot, mutta noi sukat ja nauhat ei sovi kuvaan. Kesämekon alla on - ei mitään.
								Vieras0242

Vieras0342

Näyttää hyvää esimerkkiä

Ei saa sanoa noin, olen nyt yli tunnin Zoomannut ja hakenut isomman näytön jotta näkisin jotain 🤨Sukat ja nauhat on, mutta pikkareita ei. Melkein vilahtaa pillukin giffissä, vai vilahtaako jopa? 🤭Uus kesämekko 😘
Mekko on Hot, mutta noi sukat ja nauhat ei sovi kuvaan. Kesämekon alla on - ei mitään.
Uus kesämekko 😘Tuttu mekko sekä näin että sit lattialla vai minne se päätyikään.
								Vieras1505

Piristää muiden päivää
						Hihhih, kiitos itsellesi 😘 Saattaa olla että tuo gif tuli kuvattua juuri ennen meidän tapaamista.Uus kesämekko 😘Tuttu mekko sekä näin että sit lattialla vai minne se päätyikään.
Kiitos 'vaihtelu virkistää' tapaamisesta.
Hyvä ettei kangistu kaavoihin vaikka kangistumatta ei seurassasi voikaan olla.
								CuoreSportivo

Julia

Rakastajien aatelia

RobertLey

Foorumihierarkian huipulla
						Tää mekko vaan puhuttelee sekä mun sisäistä fiftarirouvaa että rokkilutkaa, en oo ihan varma miks.
 ! - Tulee lähinnä mieleen Siveä, Kunnollinen Hausfrau (joka ei ehkä kuitenkaan ole pohjimmiltaan liian Siveä  
 ...)Tää mekko vaan puhuttelee sekä mun sisäistä fiftarirouvaa että rokkilutkaa, en oo ihan varma miks.
 Näitä kuvia sais tulla lisää ja paljon 
 Valkosilla tennareilla höystettynä ni avot 
Tää mekko vaan puhuttelee sekä mun sisäistä fiftarirouvaa että rokkilutkaa, en oo ihan varma miks.
 ja sitten