Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Fabiana xxl  (Luettu 340 kertaa)

Poissa hesbee004

• Full Member
  • Galleria (1)
  • * Kelpo kaveri
Fabiana xxl
« : eilen kello 14:25:34 »
Tämä tyttö ilmestynyt naapuriin. En löytänyt täältä rapsoja, ehkä uusi tai sitten on ollut toisella nimimerkillä? Onko kollegoilla antaa infoa?
Jos paikoilla vielä viikonloppuna, saatan käydä tutustumassa :blowjob:
*mulle ei tietääkseni vittuilla*

Poissa Tyler

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Fabiana xxl
« Vastaus #1 : eilen kello 22:32:35 »
15 minuuttia sitten Fabianan paksu, pitkä mulkku jyskytti suussani ja sitten suolessa. Istun junassa Vantaalta Helsinkiin ja pakaravako litisee liukuvoiteesta.

Kysymyksesi seurauksena katselin kuvia ja tuli kiimainen lutkafiilis kun ajattelin Fabianan kanssa touhuilua. WhatsAppissa kirjoiteltiin ja sovittiin illaksi tunnin tapaaminen, hinta 1/2h 150€ ja tunti 200€
Löysin paikalle ja Fabiana avasi oven, kävin suihkussa ja sitten sänkyyn imemään hänen isoa, maukasta siitintä. Hän hyväili kaluani, muuta se ei noussut seisomaan kuin aavistuksen.

Fabiana jyskytti mulkkua kurkkuuni, aloin hiukan kakoa ja mulkku seisoi kivikovana. Hän laittoi kumin päälle, määrätietoisesti asetteli perseeni hollille jq alkoi työntyä sisääni, sattui aika paljon ja Fabiana antoi minun työntää persettäni sojottavaan mulkkuunsa. Hän oli rauhallinen ja pysäytti työnnöt kehoni reaktioiden perusteella. Sitten sulkija antoi periksi ja pötkö liukui sisääni. Hieman uikutin ja Fabiana ojensi mulle poppersia.

En ole sitä aiemmin kokeillut ja nokka vielä aavistuksen tukossa, tiiä sitten miten auttoi. Fabiana läiski persettäni ja pani rytmikkäästi. Se oli ihanaa, mutta hiukan liikaa näin kokemattomalle ja liu’utin perseeni pois.
Fabianaa kovasti nauratti mun reaktiot, mutta kyseli vakavasti, että olenko tyytyväinen. Levitin käsiäni perse rasvassa ja halattiin tiukasti ja pitkään ennenkuin aloin tehdä lähtöä.

Suosittelen jos haluaa kunnon kyydit kovalla, isolla mulkulla. Vartalo kaunis ja sopusuhtainen, hieman poikamaisempi on mitä kuvat näyttää, mutta kaunis nainen.

Varmasti menen uudestaan ja kirjoitan sitä ennen, että panisi erittäin rauhallisesti pitkillä työnnöillä. Lähdin niin ex tempore ja kun kääntäjää käytin viestittelyyn niin jäi nyanssit väliin.
Ei ole olemassa ruumiillista kipua, josta sielu ei hyötyisi.

Poissa hesbee004

• Full Member
  • Galleria (1)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : eilen kello 22:38:22 »
Kiitos Tyler👌🏻
Älä vie häneltä ihan kaikkia panohaluja, mahdollisesti olisi vielä pidempäänkin paikalla joten pääsisin itsekin ottaan löysät pois :behind:
Rapsataan tästä lisää jos toteutuu

Poissa Tyler

• Full Member
« Vastaus #3 : eilen kello 22:52:50 »
Pari päivää hän on vielä Kivistössä, semmosia kirjoitteli. En vie panohaluja, ei saanut edes lastia tyhjennettyä kun amatööriperseeni kanssa vikisin😂

Poissa hesbee004

• Full Member
  • Galleria (1)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : eilen kello 22:56:20 »
😅 eli siis on kunnon kokoinen🤭
Olin yhteydessä niin mietiskeli jos pystyisi jatkamaan päivällä/kahdella mutta saas nähdä. Itse en oikein ennen pe iltaa tai vkoloppua ennen pääse. Pitää toivoa että onnistuisi.

Poissa Tyler

• Full Member
« Vastaus #5 : eilen kello 23:03:13 »
23cm kirjoitti, voi olla tottakin, mutta 20cm tuntuu oikeammalta. 3cm sinne tai tänne kun oli paksu, aavistuksen ylöspäin kaareva ja ennenkaikkea kivikova.
« Viimeksi muokattu: eilen kello 23:14:45 kirjoittanut Tyler »