Onhan tämä hienoa, että saadaan meidän miestenkin toimesta jotain konkreettista aikaiseksi tällä saitilla. Arvostan jokaista tähän osallistujaa ja saatanpa itsekin olla jälleen mukana... 👍
^Juurikin näin ...
saatampa minäkin olla mukana 😉
Uutiset:
Onhan tämä hienoa, että saadaan meidän miestenkin toimesta jotain konkreettista aikaiseksi tällä saitilla. Arvostan jokaista tähän osallistujaa ja saatanpa itsekin olla jälleen mukana... 👍
Bbw-Pihla

Nauttii muiden arvostusta

MySweetMystery

Venla

Foorumihierarkian huipulla
Hitto...mä alan olla kade...that Aaaaass... 
dijon

Näyttää hyvää esimerkkiä

7. PradBitt!!! Kenellä nyt on Överi perse?Hitto...mä alan olla kade...that Aaaaass...

Morjens

Rästit ja uusimmat:
3. Ihanaa Morjens kun osallistuit talkoisiin ja tulit mukaan 🧡 Hartsikortsusta bonuspiste 😉
4. Tulipa ikävä hyviä löylyjä keskellä kesäkiertuetta 🥺
6. Lantiosta bongattu hymykuopat 😍
7. Nyt alkoi kämmentä vienosti kuumottaa - ihan kuin tekisi mieli läpsäyttää jotakin napakasti 😁
Eka viikko kalenteria valmis 💪
Juhannus lähestyy!
Morjens

7. PradBitt!!! Kenellä nyt on Överi perse?Hitto...mä alan olla kade...that Aaaaass...
Hei kaunokainen! Vastaan heti sun kutsuhuutoosi
No nyt päästään asiaan, saunamajuri on hyvässä lihassa eikä toi rantaleijonakaan kalpene. Näin umpiheteronakin miesten komeus hivelee katsojan silmää. Olihan tolla Morjensta-miehelläkin ideaa ja oliko jopa Wilsonin sukat👌
Hei kaunokainen! Vastaan heti sun kutsuhuutoosi
No nyt päästään asiaan, saunamajuri on hyvässä lihassa eikä toi rantaleijonakaan kalpene. Näin umpiheteronakin miesten komeus hivelee katsojan silmää. Olihan tolla Morjensta-miehelläkin ideaa ja oliko jopa Wilsonin sukat👌
Wilsonit oli👍