Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Miesten Juhannuskalenteri 2026 -- keskustelu  (Luettu 1220 kertaa)

Poissa Pikkulerssi

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Miesten Juhannuskalenteri 2026 -- keskustelu
« Vastaus #20 : eilen kello 17:05:04 »
Vähän on kalenterin alun kuvat pliisuja viime vuosiin verrattuna. Eka kuva silverfoxin rintaryijystä oli kyl hyvä idea ja hauska. Mut sit kuva farkuista sepalus auki ei vie mua kesätunnelmaan tai juhannusfiiliksiin.

Tytöillä oli joka kuvassa joulukalenterissa aiheen teema mukana. Toivottavasti tää meillä miehillä jatkossa paranee :headbang:

Prad taisi viime vuonna osallistua kalenteriin kikkelikuvalla jossa oli simapullo rekvisiittana. En muista saaneeni siitäkään kovin kesäistä fiilistä.
Lerssi Lerson Jr. "B-luokan panomees"

Poissa PradBitt

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #21 : eilen kello 22:53:53 »
Vähän on kalenterin alun kuvat pliisuja viime vuosiin verrattuna. Eka kuva silverfoxin rintaryijystä oli kyl hyvä idea ja hauska. Mut sit kuva farkuista sepalus auki ei vie mua kesätunnelmaan tai juhannusfiiliksiin.

Tytöillä oli joka kuvassa joulukalenterissa aiheen teema mukana. Toivottavasti tää meillä miehillä jatkossa paranee :headbang:

Prad taisi viime vuonna osallistua kalenteriin kikkelikuvalla jossa oli simapullo rekvisiittana. En muista saaneeni siitäkään kovin kesäistä fiilistä.

Hei, tässä on mennyt joulut, uudet vuodet, pääsiäinen, vappu ja helluntait yms. sen jälkeen :D Kiva kun vielä muistat, jos se edes oli mun kuva?

Te ootte vähän herkkiksiä, kieli poskellahan mä näitä kirjoitan ;)

Mut summa summarum, jos jatkossa kalenterissa on mun hikisistä treenivaatteista kuva pyykkikorissa ja se saa ylistystä, niin se on sit mun :drinking:

Btw. Kehuin ekaa kuvaa, Cruisessakaan ei mitään vikaa ollut. Ja mikä tää kommentointiketju on saatana, jos ei saa kommentoida😅 Jaxuhalit kaikille, vittuilen jatkossakin...

Poissa Bbw-Pihla

• Full Member
  • Galleria (8)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #22 : tänään kello 03:43:38 »
Voisin tulla nelosluukun isännän selän pesaisemaan :)
Pori 2.-3.6.

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #23 : tänään kello 06:06:32 »
Täytyy sanoa että puukiukaasta  :drinking:
Perse on niin auki että sielussa tuulee.

Poissa Sokeriblondi

• Full Member
  • Galleria (8)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #24 : tänään kello 09:44:23 »
Valtavan upea ja esteettinen kuva nelosessa  :inlove: kiitos kuvaajalle ja mallille. Kyllä tällainen herkkupala saa sokerihampaan kolottamaan ja blondin haaveilemaan yhteisestä saunavuorosta. Kylläpä meitä naisia nyt hemmotellaan!  :inlove:
Kuumaa Sokeria 🥰
Kalenterissa seuraavana Turku 10.6.

Poissa Marie93

• Full Member
  • Galleria (1)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #25 : tänään kello 11:12:58 »
Ai että mitä kuvia! 😍 Ihania!

Nyt alko tehdä mieli aamusaunaa.. Ja yhdyn Liftiin, puukiukaasta pisteet  :inlove:
Sex is like money.. only too much is enough.
💋

Poissa Kätevä Emäntä

• Jr. Member
  • Galleria (7)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #26 : tänään kello 13:30:19 »
3. Mielikuva lähti laukalle 😊 Nam!