Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Miehen 2. Luukku  (Luettu 369 kertaa)

Poissa Mako75

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
Miehen 2. Luukku
« : tänään kello 01:19:34 »
Mites itse nyt rohkaisin mieleni ja sain ne sanat suusta mitä kauan haaveillut eli voisko tota leikkikalua käyttää minuun.. ja käytettiin hän sitä ja tuntui juurikin niin... Noh tietäjät tietää. Se mikä hävettää tai ainakin mietityttää että jos siihen pelivälineeseen jää sitä itseään. PT miten tällaiseen suhtaudutte? Tosiaan tiedän mitä pitää tehdä tämä estääkseni mutta olen niin aloittelija että täyttä luottoa ei ole. Ja tiedän kyllä että toisinpäin kun tuo mahdollisuus on ja joskus tulee sattumia. Häpeänkö turhaan vai onko tämä niille pt jotka tätä tarjoaa pala kakkua ja turha ottaa stressiä?

Poissa PrettyHorny

• Full Member
  • Galleria (8)
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Miehen 2. Luukku
« Vastaus #1 : tänään kello 11:38:00 »
Mm sen vuoksi siinä dildossa/lelussa on kondomi päällä kun sitä asiakkaaseen käytetään, saa mahdolliset sattumat siivottua nopeasti ja näpsäkästi eikä tarvitse kenenkään suotta häpeillä.
Pylly on kakan koti, ja pakostakin siihen silloin tällöin törmää, etenkin pidemmissä sessioissa kuten fistatessa.
Oma mielipiteeni siis on, että arvostan asiakasta joka yrittää parhaansa mukaan olla tyhjä ja siisti, mutta millään tapaa en anna sattumien vaikuttaa omaan tekemiseen.
Lisäksi häpeä aiheuttaa jännitystä, joka ei yleensä helpota kyseistä toimintaa tai siitä nauttimista joten itse yritän luoda ilmapiirin jossa moisia turhuuksia ei tarvitse suotta jännitellä.
Hip hei hutsu! ❤️
Tavattavissa Tampereella! ⛓️🖤
Nyt myös ig:ssä 😘

Poissa Samsonite666

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : tänään kello 11:45:33 »
Mielestäni aivan turhaa häpeää. Meillä kotona käytetään näitä puolin ja toisin. Joka kerta suihkussa käydessä pyrin peseytymään niin että kaikki on puhdasta. Kun ei ole erikoispesuvärkkiä, niin sitä itseään voi vähän jäädä. Se kaikki hyvä mikä kyseisestä jutusta tulee, ei jätä minulle huolta häpeästä. Vaikka uloste-eritteistä en todellakaan pidä.

Poissa joey_t

• Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #3 : tänään kello 12:04:56 »
Otsikon perusteella luulin että tämä on turskien juhannuskalenterin osio mutta eipäs olekaan.
älkää kaatako piimäpurkkia porstuassa mennessänne

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #4 : tänään kello 12:15:28 »
Letku perseeseen ja laskee pari litraa vettä niin hyvä tulee.

Tämä suolen huuhtelu tuli silleen ikävästi koettua kun onnistuin ryssimään painon pudotuksen ja vaaka näytti että pari sataa grammaa pitäisi saada pois tai mun kilpailu loppuu siihen paikkaan. Vanha mulkku (valmentaja) sanoi "no niin pullukka, nyt mennään suihkuun ja otetaan sulta housut pois niin setä laittaa letkun perseeseen"
Perse on niin auki että sielussa tuulee.

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #5 : tänään kello 12:24:29 »
Jos puhutaan miehen persreiästä 2. luukkuna, niin mikä mikä on se 1. luukku?

Poissa Mako75

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #6 : tänään kello 12:27:40 »
Jos puhutaan miehen persreiästä 2. luukkuna, niin mikä mikä on se 1. luukku?

Suukkuluukku?