Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tapaamisen kesto ja hinta  (Luettu 2103 kertaa)

Poissa paivarintama

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Tapaamisen kesto ja hinta
« : Kesäkuu 14, 2020, 14:59:38 »
Suosivatko palveluntarjoajat lyhyitä vai pitkiä sessioita asiakkaiden kanssa ja näkyykö tämä hinnoittelussa? Asiakkaana kun suosin hieman pidempiä yleensä 90 min GFE-henkisiä tapaamisia, minua häiritsee jos tämä maksaa suhteessa enemmän kuin esim. 30 min hinta (esim. 90 min 320 €, 30 min 100 €). Yleensä tulkitsen, että näin hinnoittelevat palveluntarjoajat suosivat nopeaa pallintyhjennysmeininkiä vaikka ilmoituksessa kuinka puhuttaisiin GFE-palveluista. Muutenkin luulisin, että on tehokkaampaa ja kivempaa jos on muutama vähän pidempi tapaaminen päivässä kuin usea lyhyt. Mutta ehkä tässä on jotain näkökohtia, joita en tiedosta?

Poissa Thurber

  • Full Member
  • Viestejä: 213
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Tapaamisen kesto ja hinta
« Vastaus #1 : Kesäkuu 14, 2020, 18:38:32 »
Musta sä yrität tulkita asiaa liikaa, eikä hinnoittelun logiikka ole kaikilla sama. Käy vaikka sillä tietyllä hupakolla kerran kokeeksi ja varaa seuraavalla kerralla pidempi aika jos tykkäsit.

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Tapaamisen kesto ja hinta
« Vastaus #2 : Kesäkuu 14, 2020, 19:15:17 »
Tästä aiheesta on keskulteltu tälläkin forkalla ja siinä hupakot avasivat syitään erihintaisille tapaamisilleen.

En löytänyt narua ehkä joku innokkaampi löytää sen jostain.
Kyllä siinä oli useampi kulma, joita hupakot miettivät kuin pelkkä liukuhihna vs. palvelu akseli.

Itse asiakkaana suosin lyhyttä aikaa uuden tuttavuuden kanssa kun eihän sitä tiedä jos ei yhtään tule juttuun toisen kanssa. Jos tietää toisen hyväksi tapaukseksi pidemmällä ajalla voi edetä.

Poissa Vieras1440

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tapaamisen kesto ja hinta
« Vastaus #3 : Kesäkuu 15, 2020, 18:08:57 »
Itse tarjoan juurikin GFE-tapaamisia. Minimi tunnin tapaamisia teen. Itse asiassa suosin niitä pidempiäkin treffejä, mutta monelle on vaikeaa irtautua perheestä ja arjesta useammaksi tunniksi. Mutta kyllä sellaisiakin treffejä onneksi tulee silloin tällöin vastaan :)   

Poissa Julia

  • Hero Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tapaamisen kesto ja hinta
« Vastaus #4 : Kesäkuu 16, 2020, 20:21:41 »
Mun kanssa yleisimpiä taitaa olla tunnin sessiot. Puolessa tunnissa ehtii panna nopeasti, ehkä vähän vielä jutella. Sen kummempaa gfe-meininkiä ei toisaalta ehditä suutelua lukuunottamatta.

30 minuuttia on mun minimiaika, kun ei ole omaa paikkaa työnteolle ja suhteessa 30 min on kalliimpaa kuin vaikka tuntia tai puolitoista. Koska saman valmistautumisen se vaatii enkä niitä puolituntisiakaan liukuhihnaile useaa peräkkäin.
Helsingissä <3