10v ilman naisen kosketusta tekee päälle kummallisia asioita. Pelkkä ihanan naisen kosketus sekä ystävällinen ja hyväksyvä lupa tulla iholle ja hyväillä kaikkialta on tuon jälkeen hurja kokemus joka itsessään on kaiken sen rahan arvoinen.
Erektio toki tarvitaan kortsun takia jos ultimate unelma on penetraatio mutta olen tullut useita kertoja taivaallisesti jopa ilman erektiota kun tiedän esimerkiksi mikä naisissa kiihottaa minua eniten, osaan sen kertoa ja nainen käsittelee penistäni taitavasti vaikkapa reisiensä välissä tai peppua vasten kun samalla suutelemme, ahmin niitä seksikkäimpiä paikkoja ja sulan naisen vartaloon. Monelle pt:lle on ok laueta sovitusti iholle kunhan ei tule limakalvoille eli kortsu ja erektio eivät ole pakollisia. Myös suikkari kortsulla olemattomalla erektiolla on onnistunut. Upea ja nautinnollinen seksi voi olla niin paljon muutakin kuin penetraatio.
Laukeaminen itselläni on jäänyt harvoin puuttumaan, mulla on liian vahva fetissi koko naisen vartaloon, naiseuteen, kaikkeen siihen ihanuuteen päästä varpaisiin

Silloin kun laukeaminen on tiukassa niin se johtuu lähes aina siitä, että mieli on jossain muualla kuin siinä tilanteessa. Tuossa 10v kuivassa kaudessa jännitys, epävarmuus omasta 'suorituksesta', kelpaamisesta ja haluttavuudesta ovat ymmärrettäviä mutta vievät mielen kauas läsnäolosta, kumppanista ja siten nauttinnosta. Auttaa valtavasti kun tajuaa, että se pt ei pidä sinua vastenmielisenä tai ei-toivottuna asiakkaana jos prinssinakki ei pullistele vimmaisesti, ja pystyt keskittymään siihen mistä oma nautinto herää. Hae nautintoa, älä ruiskausta. Se spruuttaus saattaa tulla ihan itsestään.
Kun maksat tapaamisesta niin oikeasti sun ei tarvitse olla komea, taitava, maskuliininen testosteronia pursuava panokone. Useamman päivän keikkaa heittävä nainen ei ihan oikeasti ole eniten vailla kovaa panoa. Aika harvaa pt:tä jää harmittamaan kun asiakas ei porannut joka reikään. Sen sijaan ystävällinen asiakas joka arvostaa naista, hänen rajojaan, kohtaa pt:n ihmisenä ja osaa kuunnella ohjeita vaikka liiasta kovakouraisuudesta voi olla miellyttävä keikkakokemus ja tervetullut uudestaan.
Ujosta nakista tulee ongelma pt:lle vasta kun asiakas tuskailee sen kanssa ja yrittää apinan raivolla ja väärillä keinoilla saada seisokkia aikaan. Tai ei ehkä ongelma mutta vähemmän onnistunut asiakastapaaminen. Rahojen tuhlaamista on ilman kommunikaatiota yrittää toteuttaa väärää mielikuvaa millainen huora haluaa asiakkaan olevan.
Kaikesta tästä huolimatta se paneminenkin himottaa. Ihanan pt:n kanssa toiveistani jutellessa olen maininnut, että tekisi mieli penetraatiotakin välillä ja tilanteen salliessa olen yllättäen huomannut naisen livauttaneen pippelini lanteidensa sisään

On ne ihania!