Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Roolileikki  (Luettu 1269 kertaa)

Poissa Kummeliturska

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Roolileikki
« : Toukokuu 25, 2026, 13:25:24 »
Allekirjoittanutta on jonkin aikaa kiinnostanut roolileikki, ja kyselenkin kenellä pk-seudulla toimivalla palveluntuottaja tällaista olisi valikoimassa? Lähinnä opettaja-oppilas, mutta myös nykyisin niin kovin muodikas isäpuoli-tytär asetelma mielessä. Ei väliä onko blondi vai brunette . Siviilissä ei ole oikein saanut näille vastakaikua.

Poissa Ori44v

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Roolileikki
« Vastaus #1 : Toukokuu 26, 2026, 16:44:24 »
Täältä suositus AnnavonB:lle.

Poissa Anniina

• Full Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #2 : Toukokuu 26, 2026, 17:26:41 »
Mä tykkään roolileikeistä, mutta mitään kovin käsikirjoitettua en halua lähteä toteuttamaan.
Onlyfans. Helsinki 16.-17.6. ja muut keikat kalenterissa.

Poissa Moonshine

• Newbie
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #3 : Toukokuu 26, 2026, 20:54:25 »
Kyllähän noita useammalta löytyy. Ilmoituksia vaan selaamaan.

Poissa MiesHki

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #4 : Toukokuu 26, 2026, 22:33:15 »
Milla Love lähtee heti mukaan ja ottaa roolin kun roolin täydellisesti, osaa myös kehittää roolia session aikana.

Poissa mattssonni

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #5 : eilen kello 12:35:09 »
Siviilissä ei ole oikein saanut näille vastakaikua.

Ei se ole aina vastakaiustakaan vaan jotkin roolileikit yksinkertaisesti toimii paremmin tuntemattoman kanssa, jonka kanssa ei sen roolileikin ulkopuolella olla tekemisissä. Silloin pystyy heittäytymäänkin paljon helpommin.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #6 : eilen kello 12:42:19 »
Siviilissä ei ole oikein saanut näille vastakaikua.

Ei se ole aina vastakaiustakaan vaan jotkin roolileikit yksinkertaisesti toimii paremmin tuntemattoman kanssa, jonka kanssa ei sen roolileikin ulkopuolella olla tekemisissä. Silloin pystyy heittäytymäänkin paljon helpommin.
Juurikin näin. Itse olen taas sieltä toisesta päädystä eli roolileikkejä jos on, niitä leikitään parisuhteessa.

Monen miehen ja naisen suusta sitten kuullut että "rankimmat ja pervoimmat paneskelut tapahtuneet ihan randomin kanssa"

Jos joku haluaa raskauttavaa todistusaineistoa niin kannattaa aina ristikuukustella oman tyttöystävänsä seksuaalinen historia  :laught:
Minulla on velvollisuus elää todellisuudessa