Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Se tunne kun hupakon poikaystävä yllättää  (Luettu 9346 kertaa)

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Se tunne kun hupakon poikaystävä yllättää
« Vastaus #40 : Kesäkuu 30, 2020, 12:35:35 »
Sen verran voin tuota omaa tarinaa jatkaa, että ilmeisesti hupakko sai poikaystävänsä kanssa sovittua... en tiedä mitä meriselityksiä käytti, mutta heillä homma jatkunee.

Samassa rytäkässä kun hänen parisuhde jatkuu, hupakoinnit meni jäihin.
Minulle tämä oli toisaalta sääli, sillä tämä tapaus oli yksi parhaimman näköisistä suomi-hupakoista varustettuna erinomaisella asenteella.

Sellainen viesti tuli kuitenkin, että mikäli parisuhde kuitenkin kaatuu, ottaa samoissa merkeissä minuun yhteyttä... "Kun sittenhän mitään syytä ei ole pitää hommia jäissä".

.... Nooh toivotaan kuitenkin onnea matkaan  8)
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 30, 2020, 12:37:31 kirjoittanut Hubbis »

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Se tunne kun hupakon poikaystävä yllättää
« Vastaus #41 : Kesäkuu 30, 2020, 13:12:45 »
Kerran oli mielenkintoinen tilanne aivan aikojen alussa joskus vuosina 1999-2000, olin luvannut silloiselle avokille että lopetan hommat.

En tosiaankaan lopettanut, vaan tein suhteen jo vedellessä viimeisiään hommia salaa. Yhtenä iltapäivänä olin pidemmällä tapaamisella erään vakkarin kanssa kotona, kunnes avain alkoi rapisemaan lukossa. Hätkähdin, mutta samalla muistin että varmuusketju onneksi oli päällä. Poka ponnahti metrin korkeudelle sängystä ja muniaan piilotellen toisella kädellä alkoi kahmimaan vaatteita makkarin lattialta. Sanoin että rauhotu ja mene tuonne kaappiin. Makkarissa oli sellainen syvempi korkea vaatekaappi ja tanko isoille vaatekappaleille, joiden taakse isokin mies pystyi piiloutumaan kätevästi. Menin avaamaan oven aamutakissa, ei siinä hötäkässä ehtinyt pukeutumaan, onneksi ei ollut vahvaa meikkiä, vakkari tykkäsi tavata mut aina luonnontilassa, niin vältyin selittelemästä enempää, totesin exälle että ai joo sori, nukahdin ja unohdin herättyäni ottaa ketjun pois ovesta.

Avokki sanoi tulleensa kahville ja hakemaan samalla yhden aamulla unohtuneen työjutun toimistolle. Ne minuutit oli piinallisia pokalle kökkiä vaatekaapissa kun kahvinjuonnissa kesti vähän pidempään. Mä pysyin kokoajan viileän rauhallisena, vaikka sisällä kuohui, pulssi korkealla ja kirosin mielessäni että menisi jo, niin pääsisin takaisin panemaan. Ja mehän pantiin, joskin puettiin ensin ja siirryttiin vakkarin asuntoon, sinkku kun oli, niin ei tarvinnut kantaa huolta kumppanista. :D

 ;D ;D ;D

Mahtava tarina! Kai otit lisämaksun IRL escape room kokemuksesta ;D

Enhän nyt toki..

En tiedä kumpi jännäkakatti lopulta enemmän, se että avain rapisi lukossa vaiko se että pystyykö vakkari pidättämään hengitystään ettei aivastaisi kun kaapissa oli vähän pölyä. Olisi ollut paha selittää että ei kun naapurissa aivastellaan, koska ei kukaan ole niin hölmö että sellainen selitys menisi läpi. :D Vielä näille vuosille asti ollaan tuota sattumusta muisteltu ja edelleen se jaksaa naurattaa.
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Pukumies40

  • Full Member
  • Viestejä: 132
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Se tunne kun hupakon poikaystävä yllättää
« Vastaus #42 : Kesäkuu 30, 2020, 13:19:07 »


Samassa rytäkässä kun hänen parisuhde jatkuu, hupakoinnit meni jäihin.
Minulle tämä oli toisaalta sääli, sillä tämä tapaus oli yksi parhaimman näköisistä suomi-hupakoista varustettuna erinomaisella asenteella.

siis ymmärsinkö nyt oikein, nyt kun tiedät, että hänen parisuhteensa jatkuu, ei ole fiilistä ostaa seksiä häneltä tai muiltakaan. Mutta sitten kun hän ei enää seurustele, kauppa jatkuu entisin ehdoin? 🤔 

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Se tunne kun hupakon poikaystävä yllättää
« Vastaus #43 : Kesäkuu 30, 2020, 14:50:08 »
^ Minä voisin ostaa, mutta kioski on kiinni toistaiseksi ainakin. Eli hänen hupakoinnit on jäissä ei minun  8)

Minua ei kiinnosta se seurusteleeko hupakko vai ei. Eikä lähtökohtaisesti muutkaan hupakon henkilökohtaiset asiat. Ostopäätökseeni vaikuttaa lähinnä palveluun vaikuttavat asiat.

Olen joskus erään kivan Tsekin kanssa joskus keskustellut hänen vauvahaaveistaan aviomiehensä kanssa.... ja sitten toinen varvi  8) 

Poissa Jalopuu

  • Newbie
  • Viestejä: 13
  • * Kelpo kaveri
Vs: Se tunne kun hupakon poikaystävä yllättää
« Vastaus #44 : Heinäkuu 04, 2020, 13:25:03 »
Kerran kun menin yhden hupakon luokse ( ekan ja vikan kerran) oven aukaisi miesystävä. Oli kännissä ja lähti ostamaan kaljaa samoissa ovissa. Kun sain hommat hoidettua, hän tuli pihassa vastaan Siwan kireä sankaisen kassin kanssa.

Paikalla Gentleman Tampere

  • Full Member
  • Viestejä: 498
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Se tunne kun hupakon poikaystävä yllättää
« Vastaus #45 : Heinäkuu 04, 2020, 22:06:20 »
^Tuossa lienee win-win -tilanne puhtaimmillaan?

Poissa FuckBerry

  • Newbie
  • Viestejä: 31
  • * Kelpo kaveri
Vs: Se tunne kun hupakon poikaystävä yllättää
« Vastaus #46 : Lokakuu 03, 2020, 01:41:52 »
Fuck Berrylle on aikanaan käynyt vähän vastaavanlaisesti, mutta siviilipuolella ei hupakoissa. Oltiin nussittu pitkin yötä ja muutaman tunnin yöunet ja sen jälkeen piti lähteä asemalle junaan ja kotiin. Herätyskellona soi ovikello. En ole varmaan ikinä pukenut niin nopeaan, en edes armeijassa. Yönsusi <hellyyttely nimi) avasi oven, miespuolinen henkilö astui sisään tervehtien Yönsutta ja minä välioven takaa hissukeen kohti ulko-ovea ja samalla kun poitsu huomasi, niin kiitin vuolaasti että oli majoittanut kaupungissa yöllä eksyksissä horttoille turistin. Pahoittelin nöyrästi, että junani lähtee kohta ja en kerkiä tervehtimään "isäntää". Luikin vauhdilla rappusia alas ja raikkaaseen aamutuuleen laskuhumalassa. En tiedä mikä oli Yönsuden ja nuoren orin tarina, pariskunta, kaverukset, sisarukset? Enkä tiedä miten tilanne jatkui sen jälkeen, mutta eipä kukaan ainakaan perään lähteny etsimään Fuck Berryä ;D

Mikäli näin kävisi hupakon luona, niin sanoisin vain, että; "Onneksi sain palautettua ne tiedostot takaisin, eikä kone ollut korruptoinut dataa yms. siansaksa atk-kieltä ja sen jälkeen morottaisin hänen puolisoa ja sanoisin hupakolle silmää vinkaten, että; "Enköhän mä nyt sitten anna alennusta näin ensimmäisestä kerrasta, niin jos vaikka minusta tulisi twidän vakkari atk-tuki, jos käteisellä maksaa, niin se olis sit vaan 150€ sisältäen lällit ällit ja kaikenlaiset vellit. ::) Siitä olis sit kiva lompsia tuopposelle rentoutumaan ;D :D