Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Se tunne kun hupakon poikaystävä yllättää  (Luettu 9348 kertaa)

Poissa Kapteeni Turska

  • Full Member
  • Viestejä: 258
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Se tunne kun hupakon poikaystävä yllättää
« Vastaus #20 : Kesäkuu 12, 2020, 15:45:33 »
Minulle on käynyt kerran niin että palveluntuottajan mies tuli kaupasta kotiin kun olin vielä tytön sylissä. Mies tiesi mitä nainen teki työkseen ja jätti kauppakassit eteiseen. Tämän jälkeen hän lähti pienelle lenkille.

Täytyy kyllä sanoa että oma tunnelma laski hieman, enkä tämän jälkeen ole käynyt ko. palveluntuottajan luona.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 12, 2020, 15:54:26 kirjoittanut Kapteeni Turska »
Yhdestoista käsky: Älä puhu ulkosynnyttimistä halventavaan sävyyn, koska se on parasta mitä voit naiselta koskaan saada.

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Se tunne kun hupakon poikaystävä yllättää
« Vastaus #21 : Kesäkuu 12, 2020, 16:27:20 »
Kerran erään hupakon avomies soitteli minulle huoraluuriin. Oli onnistunut murtamaan huoran kännykän lukituksen ja homma paljasdtunut sitä kautta. Huora oli aloitteleva eikä vielä kovin monta asiakasta. Pakkohan sitä oli ostaa uusi prepaid.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa andreas

  • Full Member
  • Viestejä: 128
  • * Kelpo kaveri
Vs: Se tunne kun hupakon poikaystävä yllättää
« Vastaus #22 : Kesäkuu 12, 2020, 18:53:05 »
Yllättävän aggressiivista kuvitelmaa täällä. En kyllä usko että turskilla on mitään hätää tuossa tilanteessa, harvoinhan tilanne päätyy aggressiiviseksi jos jää kiinni itse teossa. Turska ei tehnyt mitään väärää ja laki on hänen puolellaan jos kotiin tullut poikaystävä kävisi häneen käsiksi.

Ei ainakaan itselleni tulisi mieleen käydä turskan kimppuun jos puolisoni tekisi näitä hommia minun tietämättäni, korkeintaan parisuhteen purku tuosta seuraisi.  ;)

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Se tunne kun hupakon poikaystävä yllättää
« Vastaus #23 : Kesäkuu 12, 2020, 19:47:40 »
^
Kaupunkilaiset ovat niin lampaita että nehän rupeaa heti ymmärtämään mutta maalla sotketaan molemmat ulkona olevan paskahuusin alle.
Tuleehan siitä toki tuomio, eli "muutama" vuosi lomaa oravanpyörästä.

Aika moni linnanruuna on "intohimorikoksesta" linnassa.

Kaupunkilaiset hipsterit tietysti kirjoittaa vauva.fi sivulle "Vaimoni petti minua kahdeksannen kerra. Mikä MINUSSA on vikana?"
Viikon päästä sama hipsteri kirjoittaa "Vaimoni poikaystävä on oikein mukava mies!"
Why so fragile?

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Se tunne kun hupakon poikaystävä yllättää
« Vastaus #24 : Kesäkuu 12, 2020, 20:08:35 »
Yllättävän aggressiivista kuvitelmaa täällä. En kyllä usko että turskilla on mitään hätää tuossa tilanteessa, harvoinhan tilanne päätyy aggressiiviseksi jos jää kiinni itse teossa. Turska ei tehnyt mitään väärää ja laki on hänen puolellaan jos kotiin tullut poikaystävä kävisi häneen käsiksi.

Ei ainakaan itselleni tulisi mieleen käydä turskan kimppuun jos puolisoni tekisi näitä hommia minun tietämättäni, korkeintaan parisuhteen purku tuosta seuraisi.  ;)

Koitappa sitä lakitekstiä selvittää sille poikaystävälle/miehelle😅

Lifti kirjoitti tossa hyvin. Alibissa joka kolmas rikos on tehty kännipäissään ja mustasukkaisuuden puuskassa. Paha siinä olisi nyrkkiä väistellä ja samalla koittaa osoittaa finlexin sivuilta kuinka tulee sanktioita jos lyö😂

Toivottavasti ei tule tilannetta jossa joutuu vaihtoehtoista exit reittiä etsimään :o
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Se tunne kun hupakon poikaystävä yllättää
« Vastaus #25 : Kesäkuu 12, 2020, 20:29:54 »
Yllättävän aggressiivista kuvitelmaa täällä. En kyllä usko että turskilla on mitään hätää tuossa tilanteessa, harvoinhan tilanne päätyy aggressiiviseksi jos jää kiinni itse teossa. Turska ei tehnyt mitään väärää ja laki on hänen puolellaan jos kotiin tullut poikaystävä kävisi häneen käsiksi.

Ei ainakaan itselleni tulisi mieleen käydä turskan kimppuun jos puolisoni tekisi näitä hommia minun tietämättäni, korkeintaan parisuhteen purku tuosta seuraisi.  ;)

Joo, yleensä tilanne menee agressiiviseksi vain jos turska on koskenut miehen/ poikaystävän viinoihin. Tai katsoo hänen telkkariansa.

https://www.youtube.com/watch?v=PDW6YSDgqAk
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 12, 2020, 20:34:51 kirjoittanut M.U. Tiainen »

Poissa Yannis

  • Full Member
  • Viestejä: 123
  • * Kelpo kaveri
Vs: Se tunne kun hupakon poikaystävä yllättää
« Vastaus #26 : Kesäkuu 12, 2020, 20:55:49 »
Haluatko mitalin vai mitä vittua sä jankutat

Kato se suuttu. Tulkitsen tämän asian mitalin antamiseksi ja hero member vielä. Palkinnoksi rapsaan "Laura Independentin", jota kävin äsken panemassa.

Poissa Yannis

  • Full Member
  • Viestejä: 123
  • * Kelpo kaveri
Vs: Se tunne kun hupakon poikaystävä yllättää
« Vastaus #27 : Kesäkuu 12, 2020, 21:14:58 »
Off-topic mutta Laurasta lupaamani rapsa Tampereelta kirjoitettu tosieskorttiin. Pientä viivettä ilmoittivat julkaisuun. Luulisi, että huomenna näkyy. Erittäin hyvä tyttö se on.

Poissa Namiskuukkeli

  • Jr. Member
  • Viestejä: 60
  • * Kelpo kaveri
Vs: Se tunne kun hupakon poikaystävä yllättää
« Vastaus #28 : Kesäkuu 12, 2020, 21:35:14 »
Eräs tapaus ilmoitti ennen sovittua tapaamista että suuseksi ei käykkään. Kyselin syytä ja kuulemma poikaystävä oli kieltänyt  :o Liekö ero tullut kun sen jälkeisissä tapaamisissa on maisteltu koko rahan edestä  ;D

Ensi viikolla taas maistiaisiin  :P

Poissa basti

  • Full Member
  • Viestejä: 238
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Se tunne kun hupakon poikaystävä yllättää
« Vastaus #29 : Kesäkuu 12, 2020, 22:01:16 »
Tää on kyllä niin naurettavaa satua kuin voi olla. Jos huoralla olisi poikaystävä, joka hyväksyy bisneksen niin se ei todellakaan tule sinne väliin bongaamaan.
Väsynyttä juttua. Ja aivan turha väittää ettei se tiedä.
Poikaystävä ei tiennyt harrastuksesta, kannattaa lukea mun aloituspostaus ajatuksella.

Kaikkia yksityiskohtia en ala paljastelemaan, mutta tarina on niiltä osin tosi kuin vaan turskana kykenen selvittämään.

Turskan on hankalaa tietää hupakon yksityiselämän kiemuroista. Eikä minua kiinnostakkaan nuo muuten kuin, että toivottavasti tapaamisemme ei aiheuttanut hupakon yksityiselämään pahaa vahinkoa.

Miksi turskan pitäisi tuosta kantaa yhtään huolta?

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Se tunne kun hupakon poikaystävä yllättää
« Vastaus #30 : Kesäkuu 12, 2020, 22:34:39 »
^ Itsekkäästi voi aina vain ajatella omaa persettään.

Tämä turska kantaa hieman huolta myös muista ja mulla ei ole tarvetta toivoa tälle hupakolle mitään negatiivista.

Kun oli tilanteessa paikalla ja näki, että tilanne ei ollut kiva, se herätti mun sympatiat hupakolle.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 12, 2020, 22:36:55 kirjoittanut Hubbis »

Poissa basti

  • Full Member
  • Viestejä: 238
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Se tunne kun hupakon poikaystävä yllättää
« Vastaus #31 : Kesäkuu 12, 2020, 23:17:41 »
^Kyllä sitä on vastuussa yksin omista teoistaan ja valinnoistaan.

Vai pakotitko tytön laittamaan ilmoituksen ja hupakoimaan poikaystävältään salaa?

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Se tunne kun hupakon poikaystävä yllättää
« Vastaus #32 : Kesäkuu 12, 2020, 23:31:45 »
^ Ei kyllä hän ihan itse vastuussa omista asioistaan. Siinä olemme samaa mieltä.

Kai mä silti saan toivoa hänelle hyvää  :)


Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Se tunne kun hupakon poikaystävä yllättää
« Vastaus #33 : Kesäkuu 12, 2020, 23:40:47 »
^Kyllä sitä on vastuussa yksin omista teoistaan ja valinnoistaan.

Vai pakotitko tytön laittamaan ilmoituksen ja hupakoimaan poikaystävältään salaa?

Voinu tytöllä sellanen pikku juttu kuin omatunto ruveta kolkuttamaa ;D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Se tunne kun hupakon poikaystävä yllättää
« Vastaus #34 : Kesäkuu 13, 2020, 01:47:56 »
Kai mä silti saan toivoa hänelle hyvää  :)

Nyt muutama tyyppi raapii näytön edessä päätään ja mietiskelee että mitähän tämä mahtaa tarkoittaa.
Aikamoisen kirosanan päästit. Katsoa nyt omasta persesilmästä ulospäin. Ei, ei, ei.

Minä pistä kyrpä pilu, pilu vastuu! Terveisin ... ja koskenkorva mies.
Why so fragile?

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Se tunne kun hupakon poikaystävä yllättää
« Vastaus #35 : Kesäkuu 13, 2020, 21:13:36 »
Tää on kyllä niin naurettavaa satua kuin voi olla. Jos huoralla olisi poikaystävä, joka hyväksyy bisneksen niin se ei todellakaan tule sinne väliin bongaamaan.
Väsynyttä juttua. Ja aivan turha väittää ettei se tiedä.

No ei tarkoituksella, mutta...

Sattuipa itselleni uran alussa, olin normaaliin tapaan laittanut silloiselle aviomiehelleni tiedoksi milloin viimeinen asiakas lähtee ja et laitan sitten viestiä niin nähdään.
Nooooh, myöhemmin samana päivänä (onneksi tosiaan sen vikan asiakkaan jälkeen), mies paukkaa omilla avaimilla sisälle kämppään ihan kierroksilla. No mä tietty alan raivoon ettet sä nyt voi helvetti soikoon rynniä tänne noin vaan et tiedät sen itsekin, ja mies huutaa et miksi sä jumalauta et oo vastannut kun hän koittanut soittaa miljoona kertaa puhelimella ja vielä summeriakin tovin. Oli jo ihan varma et mut on tyyliin paloiteltu kilon palasiksi.
Uups. Olin sit unohtanut laittaa heti viestiä ja jäänyt luuri äänettömälle vikan asiakkaan jälkeen.
Noh, tuon jälkeen oon todellakin muistanut raportoida huolellisemmin, koska tajusin et toisessa päässä voidaan huolestua aika nopsaan jos mä vaan "katoan" sen vikan asiakkaan jälkeen.
Uran alussa ei vaan noi käytännöt vielä ollut niin selkärangassa.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Se tunne kun hupakon poikaystävä yllättää
« Vastaus #36 : Kesäkuu 13, 2020, 23:52:43 »
Thaimaassa ei nyt suoranaisesti rysän päältä yllättänyt mutta hakkasi ovea niin että kävi vituttamaan. Avasin oven ja saksalainen poikaystävähän se siellä ruusupuska kädessä. Löin sille 100B kouraan ja sanoin että mene tuohon alakerran baariin tulen kohta perässä.

No menin ja siellä se Leota itkuisena lipitti. Oli ekalla reissulla rakastunut ja vuokrat buffaloaccidenteineen huoralle ja elämänsä naiselle maksanut. Ajatteli sen yllättää tulemalla ovelle. Sanoin ettei näitä pidä yllättää, ne yllättää sut. Muutema bisse siinä juotiin ja lopulta juteltiinkin Rammsteinista ja Nine Inch Nailista.

Se ei ole tiedossa miten suhde jatkui / päättyi. Ja ei se minulle kuulukkaan.

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Se tunne kun hupakon poikaystävä yllättää
« Vastaus #37 : Kesäkuu 30, 2020, 11:26:10 »
Kerran oli mielenkintoinen tilanne aivan aikojen alussa joskus vuosina 1999-2000, olin luvannut silloiselle avokille että lopetan hommat.

En tosiaankaan lopettanut, vaan tein suhteen jo vedellessä viimeisiään hommia salaa. Yhtenä iltapäivänä olin pidemmällä tapaamisella erään vakkarin kanssa kotona, kunnes avain alkoi rapisemaan lukossa. Hätkähdin, mutta samalla muistin että varmuusketju onneksi oli päällä. Poka ponnahti metrin korkeudelle sängystä ja muniaan piilotellen toisella kädellä alkoi kahmimaan vaatteita makkarin lattialta. Sanoin että rauhotu ja mene tuonne kaappiin. Makkarissa oli sellainen syvempi korkea vaatekaappi ja tanko isoille vaatekappaleille, joiden taakse isokin mies pystyi piiloutumaan kätevästi. Menin avaamaan oven aamutakissa, ei siinä hötäkässä ehtinyt pukeutumaan, onneksi ei ollut vahvaa meikkiä, vakkari tykkäsi tavata mut aina luonnontilassa, niin vältyin selittelemästä enempää, totesin exälle että ai joo sori, nukahdin ja unohdin herättyäni ottaa ketjun pois ovesta.

Avokki sanoi tulleensa kahville ja hakemaan samalla yhden aamulla unohtuneen työjutun toimistolle. Ne minuutit oli piinallisia pokalle kökkiä vaatekaapissa kun kahvinjuonnissa kesti vähän pidempään. Mä pysyin kokoajan viileän rauhallisena, vaikka sisällä kuohui, pulssi korkealla ja kirosin mielessäni että menisi jo, niin pääsisin takaisin panemaan. Ja mehän pantiin, joskin puettiin ensin ja siirryttiin vakkarin asuntoon, sinkku kun oli, niin ei tarvinnut kantaa huolta kumppanista. :D
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 30, 2020, 11:30:53 kirjoittanut Hottis puuma »
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Se tunne kun hupakon poikaystävä yllättää
« Vastaus #38 : Kesäkuu 30, 2020, 11:36:27 »
Kerran oli mielenkintoinen tilanne aivan aikojen alussa joskus vuosina 1999-2000, olin luvannut silloiselle avokille että lopetan hommat.

En tosiaankaan lopettanut, vaan tein suhteen jo vedellessä viimeisiään hommia salaa. Yhtenä iltapäivänä olin pidemmällä tapaamisella erään vakkarin kanssa kotona, kunnes avain alkoi rapisemaan lukossa. Hätkähdin, mutta samalla muistin että varmuusketju onneksi oli päällä. Poka ponnahti metrin korkeudelle sängystä ja muniaan piilotellen toisella kädellä alkoi kahmimaan vaatteita makkarin lattialta. Sanoin että rauhotu ja mene tuonne kaappiin. Makkarissa oli sellainen syvempi korkea vaatekaappi ja tanko isoille vaatekappaleille, joiden taakse isokin mies pystyi piiloutumaan kätevästi. Menin avaamaan oven aamutakissa, ei siinä hötäkässä ehtinyt pukeutumaan, onneksi ei ollut vahvaa meikkiä, vakkari tykkäsi tavata mut aina luonnontilassa, niin vältyin selittelemästä enempää, totesin exälle että ai joo sori, nukahdin ja unohdin herättyäni ottaa ketjun pois ovesta.

Avokki sanoi tulleensa kahville ja hakemaan samalla yhden aamulla unohtuneen työjutun toimistolle. Ne minuutit oli piinallisia pokalle kökkiä vaatekaapissa kun kahvinjuonnissa kesti vähän pidempään. Mä pysyin kokoajan viileän rauhallisena, vaikka sisällä kuohui, pulssi korkealla ja kirosin mielessäni että menisi jo, niin pääsisin takaisin panemaan. Ja mehän pantiin, joskin puettiin ensin ja siirryttiin vakkarin asuntoon, sinkku kun oli, niin ei tarvinnut kantaa huolta kumppanista. :D

 ;D ;D ;D

Mahtava tarina! Kai otit lisämaksun IRL escape room kokemuksesta ;D
#maksuseksionihanaa

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Se tunne kun hupakon poikaystävä yllättää
« Vastaus #39 : Kesäkuu 30, 2020, 12:35:35 »
Sen verran voin tuota omaa tarinaa jatkaa, että ilmeisesti hupakko sai poikaystävänsä kanssa sovittua... en tiedä mitä meriselityksiä käytti, mutta heillä homma jatkunee.

Samassa rytäkässä kun hänen parisuhde jatkuu, hupakoinnit meni jäihin.
Minulle tämä oli toisaalta sääli, sillä tämä tapaus oli yksi parhaimman näköisistä suomi-hupakoista varustettuna erinomaisella asenteella.

Sellainen viesti tuli kuitenkin, että mikäli parisuhde kuitenkin kaatuu, ottaa samoissa merkeissä minuun yhteyttä... "Kun sittenhän mitään syytä ei ole pitää hommia jäissä".

.... Nooh toivotaan kuitenkin onnea matkaan  8)
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 30, 2020, 12:37:31 kirjoittanut Hubbis »