Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Muumilaakson tarinoita  (Luettu 67 kertaa)

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Muumilaakson tarinoita
« : tänään kello 19:34:43 »
Jostain tuli mieleen tämä muisto. Eräänä päivänä siinä 18v iässä huomasin että mun peniksessä oli pieniä näppylöitä (helmipapuloita) en tietenkään tiennyt mitä ne ovat ja ne olivat tietenkin ilmestyneet vähän yllättäen.

Aivan hirveä paniikki pamahti päälle, noutaja tulee ja kyrpä amputoidaan. Täytyy vielä muistaa että tämä oli sitä aikaa kun pillupsykoosi jylläsi päällä armottomasti.

Tietenkin netistä katselin infoa ja menin entistä hullumpaan tilaan. Oli hyvin lähellä että en kusenkeltaisille pistänyt kuvakollaasia tirpastani että auttakaa nyt perkele!

No jostain se järjen ääni kuiskasi että tilaa aika kullitohtorille ja olet saava vastauksen että kuinka paha sankkeri kyseessä on.

Siellä minä tohtorinaisen lauteilla makasin alasti kulli tohtorin kourassa ja tohtori siinä sitten "olisi pari opiskelijaa että haittaako jos pyydän tähän"

Eihän mies kuoleman kourissa sano ei. Tämä tohtorin pyyntö oli minulle selvä merkki että lähtö tuli "this is the end my only friend"

Siihen pamahti neljä nuorta naista ja intialainen kundi. Siinä se tohtorinainen esitteli yleisölle mun tirppaa ja kertoi "nämä ovat helmipapuloita, täysin vaarattomia, katsokaas kuinka reheviä ne voivat olla"

Siinä hiljaa itsekseni mietin "katsokaa nyt tätä miestä, kuinka idiootti voi olla"
Minulla on velvollisuus elää todellisuudessa

Poissa Pertti Ström

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Muumilaakson tarinoita
« Vastaus #1 : tänään kello 19:50:09 »
Nyt on pakko kuunnella The Doorsia :headbang:

Svobodná republika Žižkov