Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Palveluntarjoaja ja erikoinen tapa toimia.  (Luettu 3404 kertaa)

Poissa Suorasuu

  • Newbie
  • Viestejä: 39
  • * Kelpo kaveri
Vs: Palveluntarjoaja ja erikoinen tapa toimia.
« Vastaus #40 : tänään kello 21:31:44 »
Mulla on yks pt jolle varaan ja maksan 30min ajan mutta jostain ihmeen syystä tapaaminen venyy aina 45-60 minuuttiseksi hyvin kiireettömäksi tapaamiseksi.