Selasin nopeasti kaikki 16 sivua läpi löytämättä tällaista aihetta vielä, joten kysytään huvikseen. Sanomattakin kai selvää että kyssäri on suunnattu hupakoille. Saa myös kertoa paljonko yleensä käy asiakkaita päivässä.
Uutiset:
Vieras0187

Piristää muiden päivää
Vieras0076

Näyttää hyvää esimerkkiä
Jormaaho

Piristää muiden päivää

Venla

Foorumihierarkian huipulla

Venla

Foorumihierarkian huipulla
^ Ahaa, eli raha on tabu.
Ei kai me niin tyhmiä olla, että luullaan ruusujen olevan meille uskollisia?
Meeme

Rakastajien aatelia
Ennätys yhdelle päivälle 15 asiakasta. Tiesi kyllä todella saaneensa kunnolla sen jälkeen, olin niin poikki että putosin suorin jaloin sänkyyn, hutsukamppeineen ja meikkeineen päivineen.
Ennätys yhdelle päivälle 15 asiakasta. Tiesi kyllä todella saaneensa kunnolla sen jälkeen, olin niin poikki että putosin suorin jaloin sänkyyn, hutsukamppeineen ja meikkeineen päivineen.
Olet idolini <3 <3 <3

Pimu

Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vähemmän on enemmän mulle nykyään.
Tykkään pitkistä tapaamisista eli samaan päivään en ota kahta, kolmea keikkaa enempää. Ennätys yhdelle päivälle 15 asiakasta. Tiesi kyllä todella saaneensa kunnolla sen jälkeen, olin niin poikki että putosin suorin jaloin sänkyyn, hutsukamppeineen ja meikkeineen päivineen.
bbwnanna

Huikea tyyppi
Mulla taitaa olla seitsemän enkka.
Kollikissa2

Piristää muiden päivää