Onkos täällä muita, joiden mielipuuhaa on kasvoille laukeaminen?
Uutiset:
Jarmo Oulu
Kelpo kaveri
Tunnustautuja

Rakastajien aatelia
goro

Piristää muiden päivää

dijon

Näyttää hyvää esimerkkiä
liian sotkuista ja nöyryyttävää.
Jarmo Oulu
Kelpo kaveri
Kyllä omaa suosikkipuuhaa. Juon paljon vettä ja käytän lisäravinteita, jotka auttavat lisäämään sperman määrää. 72-96h edellisestä laukeamisesta on aika passeli.
Suosikki kommentti "am I still alive" kun laukesin kunnon satsin naamalle. Osa tykkää tulla vessaan ihailemaan mällistä naamaansa peilistä.
Peräjorma
Kelpo kaveri
Miesmiesvaan
Kelpo kaveri

OBEY
Kelpo kaveri
Tää vähän riippuu kohteesta😅
Maksullinen huora, minkä viereen ei oo tarkoitus jäädä halaileen suihkun sijasta, niin mällit naamalle on kyl 6/5. Tosin silloinkin mielellään eka ruiskaus suuhun, sit naamalle ja arvostan jos vielä lutkuttaa perään kullia ja hivelee palleja
Siviilipanossa sit tuntuu paremmalta laueta sisään. Suuhun kyl viime aikoina tykännyt myös ottaa, siinä vielä jälkihoitona hoitaa jopa ylipitkään ku itse tykkäisi jo puristua peiton sisään raukeana. Mut siinä kiva sit pusutella ja halailla, kun ei kummankaa tarvii mennä pesulle tai pyyhkimään satseja naamalta...
Tää vähän riippuu kohteesta😅
Maksullinen huora, minkä viereen ei oo tarkoitus jäädä halaileen suihkun sijasta, niin mällit naamalle on kyl 6/5. Tosin silloinkin mielellään eka ruiskaus suuhun, sit naamalle ja arvostan jos vielä lutkuttaa perään kullia ja hivelee palleja
Siviilipanossa sit tuntuu paremmalta laueta sisään. Suuhun kyl viime aikoina tykännyt myös ottaa, siinä vielä jälkihoitona hoitaa jopa ylipitkään ku itse tykkäisi jo puristua peiton sisään raukeana. Mut siinä kiva sit pusutella ja halailla, kun ei kummankaa tarvii mennä pesulle tai pyyhkimään satseja naamalta...
Allekirjoitan, mutta en pusuttele partneria, jos on juuri ottanu mun mällit suuhun.