Klaukkalassa kaikki hyvin.
Ketään ei tapettu vknlopun aikana.
Kävelin just kauppaan hakemaan kaljaa.
Pihalla oli iso, komea ja tosi atleettinen BBC keräilemässä roskia. Siivosi oven edustaa.
Mun olis pitänyt käyttää...etuoikeutta? Siis mä en koe että mulla olis etuoikeutta MUTTA netissä joku 16v tyttö selittää että valkoihoiset ovat etuoikeutettuja, sen takia ne raiskaa. Anyway, mua ei panettanu joten en raiskannu sitä komeaa kahvipapua.
Seisoskelin siinä ja annoin sen tehdä hommia.
Se katsoi minua hymyillen, poistui oven edestä ja sanoi "please sir, you can go"
Rupesin hädissäni katselemaan ympärilleni ja hoin pääni sisällä "voi vitun-vitun-vitun-vittu, miten mä olen jenkeihin joutunu. voi vittu-kyrpä-kurati tyra-ei olisi pitänyt ottaa niitä silokkeja koko kourallista"
Katsoin Boston Strongia hymyillen ja vastasin "naa, I got all the time I need. Just do your thing"
Nyt mä mietin
A)MISSÄ MÄ OLEN!!!!!!
B)käyttäydyinkö rasistisesti
C)netissä ne tytöt poraa että kaikki valkoihoiset ovat etuoikeutettuja raiskamaan, joten voinko luopua tästä "etuoikeudesta" (eli mulla on joku BIRTH PRIVILEGE)
Mä haluan vain ostaa kaljaa.
Ilman mitään suurta ohjelmanumeroa, haluan ostaa kaljaa ja mennä kotiin kuuntelemaan Candlemassin Tales of Creation lp:tä -
https://www.youtube.com/watch?v=u7JImbKRHtc