Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Euroviisut 2026.  (Luettu 2699 kertaa)

Poissa Kellopeliappelsiini

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Euroviisut 2026.
« Vastaus #80 : eilen kello 22:02:14 »
^On muuten havinaisen typerä käypänä. Liekö jostain hoitolaitoksesta karannut?
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #81 : tänään kello 17:08:52 »
Tämän vuoden euroviisut olivat kyllä mun mielestäni parhaimmat ever https://youtu.be/rZF-rKX53zA?is=zhm7qJmJz5iUlnOd
Minulla on velvollisuus elää todellisuudessa

Poissa JPC

• Hero Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #82 : tänään kello 17:56:52 »
Näkyihän siellä muutamilla naisartisteilla ihan pitkävartisia jalkineitakin :behind:
mutta musiikki tais olla lähes kokonaan jostakin hirvittävän ja naurettavan välimaastosta :boozing:

Poissa Morgan Kane

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #83 : tänään kello 18:52:30 »
^On muuten havinaisen typerä käypänä. Liekö jostain hoitolaitoksesta karannut?
Tämä Oulun oma Pekko aikamiespoika on kyllä säälittävä tapaus. Tunkee tuota persuvihaansa joka ketjuun. Selvästikin jotain on mennyt omassa elämässään pahasti pieleen ja on löytänyt syntipukin persuista.

Poissa joey_t

• Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #84 : tänään kello 21:08:27 »
Jos puhe on Granadosta, pidän puolustuspuheen. Käsittääkseni Granado näkee foorumilla huutoa ja siihen vastaa tavallaan.
Minä olen se foorumilainen joka pitää Granadosta paljon ja useat kirjoituksensa ovat mielenkiintoisia ja hauskoja. Granadolla on vaan taito kirjoittaa mielenkiintoisesti. Käsittääkseni meillä on jonkinlainen toistemme kunnioitus - tai ainakin minun puolelta kunnioitusta löytyy. Aikoinaan vaihdettiin yv:itä aina tämän tästä, nyt viime aikoina ei niinkään. Vaikka meillä olisikin suuriakin eroja maailmankuvassa, se ei ole ikinä estänyt juttelua ja toisen näkemyksen arvostusta.
älkää kaatako piimäpurkkia porstuassa mennessänne

Poissa Penaattori

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #85 : tänään kello 21:56:56 »
Jos puhe on Granadosta, pidän puolustuspuheen. Käsittääkseni Granado näkee foorumilla huutoa ja siihen vastaa tavallaan.
Minä olen se foorumilainen joka pitää Granadosta paljon ja useat kirjoituksensa ovat mielenkiintoisia ja hauskoja. Granadolla on vaan taito kirjoittaa mielenkiintoisesti. Käsittääkseni meillä on jonkinlainen toistemme kunnioitus - tai ainakin minun puolelta kunnioitusta löytyy. Aikoinaan vaihdettiin yv:itä aina tämän tästä, nyt viime aikoina ei niinkään. Vaikka meillä olisikin suuriakin eroja maailmankuvassa, se ei ole ikinä estänyt juttelua ja toisen näkemyksen arvostusta.
On kuitenkin laittanut sinutkin ignoreen. Tai kuten tämä tietotekniikkanero asian ilmaisee, "poistattanut postauksesi läppäriltään".  ;D

Sellainen kaveri (tai siis toweri).

Kiitoksia modelle että poistit persuälymystön (Penaattori, Kesava, joey_t, Kellopeliappelsiini, Thor Patsas sekä Pekonen) postaukset läppäriltäni.
Jotka osaa, ne tekee mitä vaan
Jotka ei, ne ryhtyy opettamaan
- Juice Leskinen

Poissa Kellopeliappelsiini

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #86 : tänään kello 22:02:06 »
Aika kaukana on tämän ranaattorin arvostus muita kohtaan. Jutut on viimeaikoina olleet tyyliä muistinmenetyksen alkuoireet. Mutta jokainen tyylillään.

Ja kuten Pena mainitsi, melkoinen toweri kun blokkaa towerin. Se on varmaankin sitä uuden trendin mukaista "salokikelpoisuutta".
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine