^On muuten havinaisen typerä käypänä. Liekö jostain hoitolaitoksesta karannut?
Uutiset:

Morgan Kane
Kelpo kaveri
^On muuten havinaisen typerä käypänä. Liekö jostain hoitolaitoksesta karannut?Tämä Oulun oma Pekko aikamiespoika on kyllä säälittävä tapaus. Tunkee tuota persuvihaansa joka ketjuun. Selvästikin jotain on mennyt omassa elämässään pahasti pieleen ja on löytänyt syntipukin persuista.
Jos puhe on Granadosta, pidän puolustuspuheen. Käsittääkseni Granado näkee foorumilla huutoa ja siihen vastaa tavallaan.On kuitenkin laittanut sinutkin ignoreen. Tai kuten tämä tietotekniikkanero asian ilmaisee, "poistattanut postauksesi läppäriltään".
Minä olen se foorumilainen joka pitää Granadosta paljon ja useat kirjoituksensa ovat mielenkiintoisia ja hauskoja. Granadolla on vaan taito kirjoittaa mielenkiintoisesti. Käsittääkseni meillä on jonkinlainen toistemme kunnioitus - tai ainakin minun puolelta kunnioitusta löytyy. Aikoinaan vaihdettiin yv:itä aina tämän tästä, nyt viime aikoina ei niinkään. Vaikka meillä olisikin suuriakin eroja maailmankuvassa, se ei ole ikinä estänyt juttelua ja toisen näkemyksen arvostusta.
Kiitoksia modelle että poistit persuälymystön (Penaattori, Kesava, joey_t, Kellopeliappelsiini, Thor Patsas sekä Pekonen) postaukset läppäriltäni.