Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Trans PT:t ja OWO  (Luettu 846 kertaa)

Poissa Gomorra

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Trans PT:t ja OWO
« : eilen kello 10:25:50 »
Itselläni on eräänlainen fantasia päästä antamaan suuseksiä transnaiselle jopa laukeamiseen asti. Kysymys kuuluukin että tarjoavatko ladyboyt ym transfeminiinit palveluntarjoajat tällaista mahdollisuutta? Eli lyhyesti ilmaistuna voiko heiltä ottaa suihin ilman kumia?

Poissa hesbee004

• Full Member
  • Galleria (1)
  • * Kelpo kaveri
Vs: Trans PT:t ja OWO
« Vastaus #1 : eilen kello 10:35:53 »
Hyvin varmasti, kyllä. Tiedustelua heille vaan menemään.
*mulle ei vittuilla*

Poissa Rollingone69

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : eilen kello 12:35:24 »
Jep aihe kans kiinnostaa, kysyttekö muuten pt että ovatko he prep lääkityksellä yms kysymyksiä ennen owo juttuja? Himottaisi itse kans ottaa trans tyty owo paljaalla. :blowjob:

Poissa goro

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #3 : eilen kello 16:58:25 »
Lähes kaikkien kanssa owot sisältyy hintaan. Kannattaa valita hyväksi rapsattu pt ja varmistaa etukäteen. Ja varaan iso vaikutus minkä näköisenä sinne vastaanotolle menee.

Jos itse olisin huora ja joku vasemmistolainen parta spuke ilmestyisi ovelle niin kyllä owot menisi extraksi.

Poissa Gomorra

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : tänään kello 10:06:35 »
Lähes kaikkien kanssa owot sisältyy hintaan. Kannattaa valita hyväksi rapsattu pt ja varmistaa etukäteen. Ja varaan iso vaikutus minkä näköisenä sinne vastaanotolle menee.

Jos itse olisin huora ja joku vasemmistolainen parta spuke ilmestyisi ovelle niin kyllä owot menisi extraksi.

Joo no varmasti oma habitus vaikuttaa, itse olen kyllä siisti ja katseenkestävä ja hampaat hoidettu joten siitä tuskin jäisi kiinni. PS. Pisti silmään tällainen naapurista kuin Evaa trans girl. Näemmä tarjoaa meisseliään imettäväksi mutta ei yhdyntää. Toihan voisi toimia itselle kun en ole mitään persemiehiä muutenkaan olettaen että "neito" ei ole feikki tms.

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #5 : tänään kello 10:46:41 »
Olen luvannut itselleni että sinä päivänä kun minut valtaa hillitön halu imeä kyrpää, imen kyrpää. Olen siis henkisesti mukana ja odottelen sitä päivää.

Gomorra, go get them tiger :weightlifting:
Runopoikia & Runkkareita

Poissa Gomorra

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #6 : tänään kello 12:31:06 »
Olen luvannut itselleni että sinä päivänä kun minut valtaa hillitön halu imeä kyrpää, imen kyrpää. Olen siis henkisesti mukana ja odottelen sitä päivää.

Gomorra, go get them tiger :weightlifting:

Kiitos kannustuksesta  :D Koskaan ei voi tietää milloin se halu yks kaks yllättää, sehän voi tapahtua vaikka työmatkalla bussissa  :blowjob: