Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Onko kukaan päässyt tapaamaan.  (Luettu 1037 kertaa)

Poissa Stinde88

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Onko kukaan päässyt tapaamaan.
« : eilen kello 13:30:47 »
Ilmoittelee otsikolla
Helsingin keskusta ja numerolla *****
Parikertaa yrittänyt sopia tapaamista ja molemmilla kerroilla tapaaminen ekana viivästynyt 15min jonka jälkeen joutunut odottamaan vielä tovin kadun varressa jossa ihmiset kulkee koko ajan ohi. Eikä pt.tä näy missään. Sitten kun ilmoittaa lähtevänsä pois niin tulee ääniviesti että kiva kun teit oharit...
Mietin vaan että onko kellään ollut parempi tuuri.
Kysympä vaan että miksi jotkut tekee tälläistä?
« Viimeksi muokattu: eilen kello 13:56:33 kirjoittanut Heikki Koo »

Poissa Bacardi

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Onko kukaan päässyt tapaamaan.
« Vastaus #1 : eilen kello 15:31:05 »
Siis nimimerkki Helsinki Ladye?

Poissa Matsu

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko kukaan päässyt tapaamaan.
« Vastaus #2 : eilen kello 21:48:10 »
Tavattu on ja ihan nätti ja mukava mimmi mutta erikoinen tapa odotuttaa alhaalla. Ite olin sovittuun aikaan paikalla ja viestittelin jo matkallakin et 10min päästä perillä ja sovittiin, että laitan viestin kun ovella. No laitoin ja vastas et tulee avaamaan mut jouduin odottamaan 10-15 min ovella ennenkuin neiti viimein tuli alas. Ja paikka tosiaan jonkun baarin vieressä ja ihmisiä liikkeellä... Siinä sitten seinään nojaillen selailun puhelinta. Neiti tuoksui valkoviiniltä vaikka ei ei näkyvästi humalassa ollutkaan, joten liekö sitten kaatanut valkkarilasin jännitykseen rauhassa yksikseen ennen asiakkaan hakemista tai sitten vaan todella erikoinen tyyli aloittaa "valmistautuminen" vasta sitten kun asiakas on ovella. Todennäköisesti olisin mennyt muuten uudelleenkin, mutta tuo odottaminen tympii. Itse täsmällisenä ihmisenä haluan että jos joku aika on sovittu niin silloin se pitää paikkansa eikä asiakkaita odotuteta 15min ulko-ovella, etenkään kun ennen paikalle saapumista olen ilmoittanut että olen perillä 10min päästä. Itsellä yleensä aina ilmoittaa 10-15min ennen saapumista että pian perillä, ettei tarvis odottaa ovella pitkään, mutta silti tuntuu että monilla pt:llä se on ihan normi tapa että silti joutuu odottamaan... Tämä mimmi kyllä tässä asiassa ihan omaa luokkaansa... 👎