Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kokemattomalle 26-vuotiaalle miehelle naisesta seuraa?  (Luettu 345 kertaa)

Poissa Nuorukainen00

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Moi! Oon tosiaan kokematon seksin suhteen mut nyt olisi kova halu päästä kokemaan seksin ihanuutta. Löytyiskö täältä joku "opettamaan"?😅

Poissa Pertti Ström

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kokemattomalle 26-vuotiaalle miehelle naisesta seuraa?
« Vastaus #1 : eilen kello 18:08:25 »
Varmaan löytyy kun massia löytyy. Kannattaa kyllä harkita 2 kertaa lähteekö maksullisen seksin kelkkaan.
Svobodná republika Žižkov

Poissa Skizz

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : eilen kello 18:50:30 »
Samaa mieltä Pertin kanssa, vaikka ymmärrän nuo paineet saada kokemuksia tuonikäisenä (olin ite 24v kun poikuus lähti) niin miettisin 2 kertaa, ennen kun harkitsisin maksullista. Eka kerta kuitenkin jää mieleen.
Jos kuitenkin päädyt maksulliseen, niin kerro suoraan PT:lle tilannetta, niin ehkä osaa otta tuon huomioon. Varaa reilusti aikaa ja rahaa(2h+)

Poissa Monkku

• Newbie
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #3 : eilen kello 22:45:51 »
Kyllä mä suosittelen maksullista kokeilemaan jos hinku on pukille päästä. Kerrot tilanteesi heti kärkeen niin varmasti saat hyvän ja hyväksyvän kokemuksen.

Itse voin varauksetta suositella Häkkisen isaa, muusa May, Anni auringonkukka, söpö aasialainen Tara,Venla, Miuke. Ei muuta kun tukku rahaa käteen ja nauttimaan!