Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Moonn  (Luettu 1076 kertaa)

Poissa Pastorii

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Moonn
« : Huhtikuu 30, 2026, 13:46:42 »
Onkos kellään kokemuksia Moonn nimimerkillä tosieskon puolella ilmoittelevasta pt:stä? Ois aika sovittuna ja en löytänyt mistään rapsaa kun koitin etsiä.

Poissa hesbee004

• Full Member
  • Galleria (1)
  • * Kelpo kaveri
Vs: Moonn
« Vastaus #1 : Huhtikuu 30, 2026, 14:26:52 »
Kerropa kokemuksia kun oot käynyt😊

Itse katselin samaa tyttöä, sinänsä ok kroppa, jos kuvat ovat omat. Hiukan kyllä hinnoittelupuoli herätti mietintää jos pakussa tapahtuvaa aktia. Tosin kiinnostavalla tavalla erilaisempaa😄

Ensimmäisenä mieleen tuli että igor tässä ajattaa tummaa tyttöään autolla turskien luo😅
*mulle ei vittuilla*

Poissa Kapula

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : Toukokuu 03, 2026, 00:13:58 »
Tapasin hänet myös vappuaattona. kuvat on omat ja muutenkin täydellinen nainen. Pakussa kiva petipaikka touhuilla ja aika oli tosiaan vain suhteellinen käsite :behind:

Poissa Pastorii

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : tänään kello 11:34:53 »
Tavattiin hänen pakussaan joka oikein mukavaksi sisutettu. Kuvat ehdottomasti omat ja ihanan pehmeä iho ja käteen sopivat tissit sekä pylly. Kävin alasti pedille makuulteen ja hän alkoi hennosti suudella kehoani siirtyen pikku hiljaa kovaa keppiäni kohti asetti kondomin ja antoi elämäni parhaan suihinoton. Ilmeisesti olisi ottanut myös ilman kumia mutta itse sen halusin.
Tätä seurasi perusasennot seksiä jossa tuntui olevan täysillä itsekkin mukana. Suutelukin sisältyi hintaan eikä ollut vaan pientä huulien lipsuttelua vaan kunnon suutelua.
Ehdottomasti hintansa arvoinen kunnon gfe tapaaminen.

Sää oli lämmin keväisen pilvinen.